Cavalier&Collie Skrevet 24. April 2005 Rapporter Share Skrevet 24. April 2005 Dette er noen år tilbake, men at noen kan gjøre dette? ikke gripe inn! Rose han etterpå Flaming Flaming Jeg blir flau over menneskeheten!! http://home.no.net/doberman/avis_artikel1.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kobra_love Skrevet 24. April 2005 Rapporter Share Skrevet 24. April 2005 Åååå herregud!! Hadde blitt så rasende på den mannen, så jeg vet ikke hva jeg hadde gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi Skrevet 24. April 2005 Rapporter Share Skrevet 24. April 2005 Ja noen mennesker skulle virkelig ikke hatt hund eller hatt lov til og gå rundt fri på denne jord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anca Skrevet 24. April 2005 Rapporter Share Skrevet 24. April 2005 Å herre gud! Man kan jo lure på hva som foregår i topplokket på enkelte her i verden! Flaming Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 24. April 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. April 2005 Det at den angrep var forferdelig, men at han sa - Godt gjort Tyson, Tok jo kaka Flaming Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 25. April 2005 Rapporter Share Skrevet 25. April 2005 Stakkars ungen og ikke minst mor. :-o Jeg kan bare love dere en ting hadde det vært min ungen så hadde ikke den hunden gått der i fra, eieren måtte nokk ha bært den med seg. Men det er jo bare sånn jeg er, en hund som anngriper/biter et lite barn uprovosert har ikke rett til å se dagens lys. Har selv avlivet en hund under to år for det den beskyttet sin tomme matskål overfor min datter og det var min hund som var vandt til barn, turde ikke å ha hunden lengre og vil ikke omplasere en hund som gjør slikt derme basta. Så hadde en hund gjort slik som den rottweileren der gjorde så hadde det ikke vært mue lig i den når jeg var ferdig med den, blir så sint når slikt skjer. Når en blir sint på hunden og redd for ungen på grunn av slike ting så henger livet til den hunden som angriper i en tunn tråd hvis det er meg den treffer på så enkelt er det bare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariaLex Skrevet 25. April 2005 Rapporter Share Skrevet 25. April 2005 Jeg kan godt huske det skete dengang. Jeg kan så fortælle at det er sket mange gang siden. Både for skolebørn og mor med barn. Og det det er ikke alle hundene der er blevet aflivet. kanskje reglerne i danmark er for slappe :^o Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 27. April 2005 Rapporter Share Skrevet 27. April 2005 Herregud! Jeg blir helt på gråten jeg Noe så jævli.... Det er jo sånne folk som ødelegger for alle oss andre hundefolk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar