Benedicte Skrevet 18. Mars 2006 Rapporter Skrevet 18. Mars 2006 I firefox (og sikker alle andre untatt internet explorer) blir menyen på siden min blå! Selv om kodene har #FFFFFF (hvit). Noen som vet hva jeg kan gjøre? http://home.no.net/benzzil
Tore Skrevet 18. Mars 2006 Rapporter Skrevet 18. Mars 2006 <title>Untitled Document</title> , skriv noe annet mellom title på siden din... hvorfor heter menyen test.html.? Koden på menyen var lang å uoversiktelig synes jeg... menuBackground = "transparent" , men transparent til hva.? om du går i koden på /test.html ...... Finner ////// FORMAT MENU ////////// Prøv å byte ut menuBackground = "transparent" menuHoverBackground = "transparent" med menuBackground = "#FFFFFF" menuHoverBackground = "#FFFFFF" Håper det hjelper...
Benedicte Skrevet 18. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Mars 2006 Takk Skal se om det fungerer. Ehm, test.html ja. Skulle egentlig hete meny, men så ble det slik.
Tore Skrevet 19. Mars 2006 Rapporter Skrevet 19. Mars 2006 Takk Skal se om det fungerer. Ehm, test.html ja. Skulle egentlig hete meny, men så ble det slik. gratulerer, ser du har fixet det..! var det koden jeg hintet om.? *nyskjerring *
Benedicte Skrevet 19. Mars 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Mars 2006 gratulerer, ser du har fixet det..! var det koden jeg hintet om.? *nyskjerring * Jepp, det var det! Tusen takk for hjelpen
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar