Gå til innhold
Hundesonen.no

Robur hundemat


Renate A

Recommended Posts

Var på hundebutikken istad og fikk anbefalt Robur hundemat, er litt usikker, jeg er jo fornøyd med HILLS og da er det egentlig ikke noe vits i å bytte.

Men damen i butikken sa at den maten skulle være så bra og at de hadde så mange fornøyde kunder, også er den maten billigere.

For meg spiller egentlig ikke prisen noen rolle, så lenge Chicka fungere på maten, hun har jo vært litt plaget med allergi, så jeg vil egentlig ikke bytte for merke.

Så egentlig vil jeg ikke bytte merke, men tenkte å høre med dere hva dere syntes om Robur, og hvor på "kvalitetstigen" ligger Robur ca?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg har brukt Robur over mange år på mine tideligere hunder og var veldig fornøyd med det.De hadde fast fin avføring av det og de basjet ogå mye mindre enn de gjorde da de gikk på Hills.Eneste problemet jeg hadde var at tispa mi likte det litt for godt så hun spiste hannhunden sin mat også..og ble litt god og rund en periode ;)

Har hunden din lett for å reagere på for tror jeg ikke dette blir noe problem om du går over til Robur.

Hilsen fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lenge brukt Robur på Birko, og er KJEMPEFORNØYD med det! Han har masse energi, fin og fast avføring og han er superbra i pelsen! Jeg byttet fôr en liten periode, fordi jeg hadde litt dårlig råd, og fikk det samme foret som familien bruker på Jämthundene (som de fungerer veldig bra på!), men det var ikke noe fôr for Birko, så da gikk jeg tilbake til Robur igjen, og da kom fort glansen og mykheten i pelsen hans tilbake igjen!! :P

Det er et fôr jeg absolutt kan anbefale, vel vitende om at det ikke er sikkert at det fungerer på samme måte på Chicka, men absolutt verdt et forsøk å prøve!! Har kun positive ting å si om det! (Birko er enig her sier han! :icon_redface: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...