Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor gammel var du?


Sirup

Recommended Posts

Kali er min, står i mitt navn og det er jeg som trener henne osv.. Mamma sa at det var jeg som skulle ta ansvaret alene for henne, men nå må jeg jo krangle for å få henne med meg på ting. Rart hvordan man knytter seg til en hund..

Så jeg var 15 år. :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Fikk Lurven når jeg var 12år, han hadde jeg for meg selv, ellers så hadde vi jo de andre hundene hele oppveksten min.

Hadde noen år uten hund etter Lurven, da drev jeg kun med hest, så fikk jeg Chicka når jeg var 28år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Familien hadde ei tibbe tispe til jeg var 9 år. Når jeg ble 11 år fikk jeg min egen hund til bursdagen. De første 2 årene hjelp foreldrene mine med å betale kurs og slik. Nå betaler jeg alt til hundene selv. Bor hjemme hos foreldrene mine. Min hund, men foreldrene mine sitt hjertebarn :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kali er min, står i mitt navn og det er jeg som trener henne osv.. Mamma sa at det var jeg som skulle ta ansvaret alene for henne, men nå må jeg jo krangle for å få henne med meg på ting. Rart hvordan man knytter seg til en hund..

Så jeg var 15 år. :)

Slik er det her også :rolleyes: Når jeg endelig fikk hunden min fikk jeg høre av foreldrene mine "Du må ha henne med deg når du flytter. Det er ditt ansvard. Vi skal ha minst mulig med den hunden å gjøre " osv. Nå er hun hele familiens mindpunkt. Når pappa står opp om morningen går han rett forbi meg og sier "god morgen" til hunden :D Har også fått høre mange gager at de ikke vil at jeg skal flytte ut fordi det blir så tomt uten Tassa i huset :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk aldri lov til å ha hunde når jeg bodde hjemme(grunnen var 5 unger og 2 voksne i en 3 roms leilighet), men når jeg flyttet ut så kom det fort hund i hus, jeg var 19 år når jeg fikk den første. har hatt japaner siden jeg var 20år og har satt meg godt inn i rasen før jeg begynte å avle på rasen. jeg begynnte med hannhund på 7 år(ferdig husren ja :-D ) en hærlig gammel gutt var han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik er det her også :rolleyes: Når jeg endelig fikk hunden min fikk jeg høre av foreldrene mine "Du må ha henne med deg når du flytter. Det er ditt ansvard. Vi skal ha minst mulig med den hunden å gjøre " osv. Nå er hun hele familiens mindpunkt. Når pappa står opp om morningen går han rett forbi meg og sier "god morgen" til hunden :P Har også fått høre mange gager at de ikke vil at jeg skal flytte ut fordi det blir så tomt uten Tassa i huset :rolleyes:

Ja, rart det der :D Foreldrene mine vil heller ikke at jeg skal ta henne med meg når jeg flytter, men er det noen "drittjobber" som må gjøres er de ikke sene med å påpeke hvem sin hund det er. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk min første hund da jeg var 9 år..fikk han til bursdagen min :) Men vi i familien har delt på ansvaret da.. Måtte avlive han i forge uke.. nesten 8 år vart han.. Ellers så hadde jeg en valp på 5mnd hos meg en liten stund da jeg var 16 (han var forresten valp av min hund). Så nå i en uke har jeg hatt en tispe hos meg.. men hun måtte vi lever tilbake da hun var agressiv.. Så nå i sommer skal jeg ha en ny valp.. den valpen tar jeg med meg når jeg flytter ut.. så da blir jeg 17..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Min første hund var en Irsk Ulvehund, omplasserings hannhund på 2 år og 70kg. ( IW jeg så innlegget ditt ang Mona, jeg lover deg at hun er ikke den eneste gale IW'en!!!!!)

Jeg var akkurat fyllt 20 år og hadde bodd hjemmefra i nesten 2 år, før jeg anskaffet meg hund.

Etter han så har det vært flere eksemplarer av labrador, schäfer og malinois.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...