Anca Skrevet 19. April 2005 Rapporter Share Skrevet 19. April 2005 Ja, da har jeg prøvd meg litt fram og fått et litt uferdig resultat. Men har da fått inn noen bilder og gjestebok. Er veldig stolt av meg selv som har klart dette helt alene (ikke for at det var så vanskelig da, men :oops: ) Adressen er: http://www.freewebs.com/anca83/ :mrgreen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Skrevet 19. April 2005 Rapporter Share Skrevet 19. April 2005 Hva kan man si? Er jo ikke du som har laget designet, så blir litt vanskelig og gi konstruktiv respons. Men du hadde nå en fin hund da 8) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lene Skrevet 19. April 2005 Rapporter Share Skrevet 19. April 2005 Synes du har vert flink jeg Anka. Gleder meg til enda flere bilder av Noras drømme mann. Har forresten linket til din side fra min og brukt et bilde av han, håper det er ok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 19. April 2005 Rapporter Share Skrevet 19. April 2005 Stilig side!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anca Skrevet 19. April 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. April 2005 Synes du har vert flink jeg Anka. Gleder meg til enda flere bilder av Noras drømme mann. Har forresten linket til din side fra min og brukt et bilde av han, håper det er ok. Det er helt i orden du! :mrgreen: Er jo ikke jeg som har designet det, men er stolt like vel med tanke på at jeg er håpløs når det gjelder data! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 20. April 2005 Rapporter Share Skrevet 20. April 2005 kjempe fin side Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 20. April 2005 Rapporter Share Skrevet 20. April 2005 så fin side! Og nyydelig hund selv om hun ikke har laget designet, er jo siden kjempeflott, og du skal selv ha mye skryt for den!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kobra_love Skrevet 20. April 2005 Rapporter Share Skrevet 20. April 2005 Hei hei Fin side du har! Hunden var jo også fin da GB er signert!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 20. April 2005 Rapporter Share Skrevet 20. April 2005 siden var fin den og gjesteboken er avsatt et poteavtrykk i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anca Skrevet 20. April 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. April 2005 Så bra! Takk for hilsener! :mrgreen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anca Skrevet 19. Mai 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2005 Nå er det endelig lagt inn nye bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 19. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2005 fine bilder. Den grå er så utrolig vakker farge. Arjen å da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tussi Skrevet 19. Mai 2005 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2005 Kjempe fin side mange fine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anca Skrevet 19. Mai 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2005 Takk for det :mrgreen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar