Kristinh Skrevet 16. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2006 Hei Har noen opplysninger ang valpeshowet på Melhus som er 2 april? Hvor jeg kan sende påmelding osv. og kontonr til betaling? og påmeldingsfristen når er den? klem Kristin:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lo:co Skrevet 16. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2006 Hei Kristin! Det er terrierklubben sitt valpeshow. Påmelding til Marianne Nørholm: [email protected] eller pr telefon 72 56 19 59 eller 456 36 004 Siden det er alt for tidlig for min hund, så har jeg ikke fått med meg påmeldingsfristen... Tror forresten at de bare mottar et visst antall påmeldinger pga plassmangel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 16. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2006 NTK avd Trøndelag er tekniske arrangører for valpeshow 2 april. Sted: Bøndenes Hus, Melhus Dommer: Arne Foss Påmeldingsavgift: 150 kroner (betales ved oppmøte) Påmelding skjer ved mail [email protected] eller pr telefon 72 56 19 59 eller 456 36 004 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristinh Skrevet 16. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2006 Tusen tusen takk Dere er så snille at klem Kristin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bee Skrevet 21. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2006 Tusen tusen takk Dere er så snille at klem Kristin Skal du stille valp du også, Kristinh? Hvis vi ikke treffes før det, så må vi møtes der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristinh Skrevet 23. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Mars 2006 Skal du stille valp du også, Kristinh? Hvis vi ikke treffes før det, så må vi møtes der Japp skal stille lille Chaplin der.. Åh så morro du kommer også. Ja vi treffes der om ikke før ja. Da må du komme å si hei til meg for jeg vet ikke helt hvem du er... hihi.. Klem Kristin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristinh Skrevet 31. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2006 Hei hvem kommer da? Er så spent på d jeg:) Klem Kristin Ja jeg og Chaplin kommer hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bee Skrevet 1. April 2006 Rapporter Share Skrevet 1. April 2006 Hei hvem kommer da? Er så spent på d jeg:) Klem Kristin Ja jeg og Chaplin kommer hvertfall. Jeg og Mia er selvskrevne påmeldte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar