Gå til innhold
Hundesonen.no

Tur i skogen

Jeampi

Recommended Posts

Skrevet

I dag så orka jeg bare ikke skole så jeg tok meg en dag "fri" og heller gikk en tur med Pito i skogen.

Vi var ute i tre timer og koste oss. Og tok seff masse bilder :)

Her er et utvalg:

resized_DSCN5651.jpg

Pito ligger fint og venter på å få komme ut

resized_DSCN5652.jpg

hoho endelig ute

resized_DSCN5653.jpg

resized_DSCN5657.jpg

så fikk vi gå løs

resized_DSCN5659.jpg

fine pitusen

resized_DSCN5661.jpg

Sa du PØLSE!?

resized_DSCN5662.jpg

resized_DSCN5663.jpg

Skrevet

resized_DSCN5671.jpg

krype under en pinne

resized_DSCN5672.jpg

nyter solen

resized_DSCN5677.jpg

hente kongle

resized_DSCN5683.jpg

resized_DSCN5685.jpg

frekhaug i bakrunnen

resized_DSCN5687.jpg

det blåste på toppen ja

resized_DSCN5689.jpg

resized_DSCN5690.jpg

må..holde...meg...FAST....!!!

Skrevet

resized_DSCN5691.jpg

litt utsikt

resized_DSCN5696.jpg

skog

resized_DSCN5697.jpg

hoho er det noen hjemme?

resized_DSCN5700.jpg

utstikt på nordhordlands broen

resized_DSCN5704.jpg

jiha!

resized_DSCN5709.jpg

sa du noe?

resized_DSCN5715.jpg

kongle og Pito sitt øye

resized_DSCN5725.jpg

resized_DSCN5738.jpg

halloooo.......?

resized_DSCN5742.jpg

løpe fort!

Skrevet

Flotte bilder, og så utrolig nydelig Pito er :)

Heldige dere er som kan gå tur i skogen! Her er det masse snø overalt og helt umulig å komme frem i skogen...

*Lengter etter våren*

Skrevet

Helt enig! Og så er du veldig flink til å ta bilder også!

tusen takk! :)

Her er det også snø men ikke så masse. Men jeg fikk oppdaget at jeg hadde hull i skoen når jeg tråkka rundt i snø fonnene *brrrrrr*

Skrevet

Nydelige Pito :) Savner bar skog jeg og ja, her nytter det ikke å gå i skogen :P

går fint her :P men nå drukner ikke ask i sneen da, han er jo litt høyere enn damene dine :) snøen når han til magen mange steder da.. :P

veldig fine bilder, som vanlig, du er veldig flink med fotografering! :P pito er jo til å spise opp! :P

Skrevet

Vi har ihvertfall nok av skog her på sørlandet, men det hjelper lite når det ligger en meter snø og ingen "gidder" å brøyte skogs stiene...

Vurderte nesten her en dag å gå tur i skogen med snø freseren :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Legitime = oppriktige/riktige i følge lover og regler.
    • Det finnes mange gode bøker og kurs om språk. Turid Rugaas har "På talefot med hunden" og "Bjeffing - språket som høres".  Dette er også en god jeg har i bokhylla www.dogwise.com/the-language-of-dogs-understanding-canine-body-language-and-other-communication-signals-dvd-set/ Hvis du bor på østlandet kan jeg på det varmeste anbefale språkkurset til Lundqvist hundeskole. Jeg har gått det to ganger og det er utrolig lærerikt. Det avhenger veldig av individene om de kan ordne opp selv eller ikke. Så lenge hundene oppfører seg ok mot hverandre og tar hverandres signaler så er det ok. Om det er stor forskjell i alder og adferd på dem så trenger de ofte litt hjelp for å fungere sammen. Jeg mener uansett at det er eierens ansvar å sørge for at alle hundene trives og har det greit, og ingen hunder skal være nødt til å sloss for plassen sin eller mistrives i flokken.
    • De som har flere hunder enn tre og som lever i flokk. Lar dere flokken ordne opp i alt selv? Eller tar dere helt styringa? Blir det værre da? Ønsker kun å lære mere om hundespråk.
    • Hva betyr legit? Betyr det at de er greie?
    • Om kjøper har betalt full valpepris og hunden står registrert på valpekjøper, så eier denne alle rettigheter. Da er det normalt med en leasingavtale for kull hvor andre enn eier er oppdretter. Her vil nok avtalene være forskjellig, normalt sett leaser man for prisen av en valp eller en valp.  Hvilken avtale som gjøres er mellom partene selv.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...