Gå til innhold
Hundesonen.no

Tur i skogen

Jeampi

Recommended Posts

I dag så orka jeg bare ikke skole så jeg tok meg en dag "fri" og heller gikk en tur med Pito i skogen.

Vi var ute i tre timer og koste oss. Og tok seff masse bilder :)

Her er et utvalg:

resized_DSCN5651.jpg

Pito ligger fint og venter på å få komme ut

resized_DSCN5652.jpg

hoho endelig ute

resized_DSCN5653.jpg

resized_DSCN5657.jpg

så fikk vi gå løs

resized_DSCN5659.jpg

fine pitusen

resized_DSCN5661.jpg

Sa du PØLSE!?

resized_DSCN5662.jpg

resized_DSCN5663.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! Og så er du veldig flink til å ta bilder også!

tusen takk! :)

Her er det også snø men ikke så masse. Men jeg fikk oppdaget at jeg hadde hull i skoen når jeg tråkka rundt i snø fonnene *brrrrrr*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelige Pito :) Savner bar skog jeg og ja, her nytter det ikke å gå i skogen :P

går fint her :P men nå drukner ikke ask i sneen da, han er jo litt høyere enn damene dine :) snøen når han til magen mange steder da.. :P

veldig fine bilder, som vanlig, du er veldig flink med fotografering! :P pito er jo til å spise opp! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ihvertfall nok av skog her på sørlandet, men det hjelper lite når det ligger en meter snø og ingen "gidder" å brøyte skogs stiene...

Vurderte nesten her en dag å gå tur i skogen med snø freseren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Må han være der? Jeg tenker det kan være greit som en del av alenetreningen etterhvert, men så lenge dere er hjemme disse første ukene så ser jeg ingen grunn til å stenge ham inne der med mindre dere har behov for å skjerme ham for noe, unna gulvvask, støvsuging og sånt. Men selv det er også ting han bør bli vant til, strengt tatt. La valpegrinda være åpen så mye som mulig både dag og natt, så lærer han nok å finne roen etterhvert.
    • Valpen vår på snart 10 uker er vandt med valpeinnhegning med et bur inni(dør åpen til buret) på batteristandard. Vi sover enn så lenge på madrass på utsiden av innhegningen. Men på dagtid blir han helt rabiat når han blir satt i innhegningen. Hyler og skriker i evigheter selv når han ser oss. Vi vet han både har er mett, har tisset og bæsjet og behovene hans er fylt. Hvor lege skal han få lov å holde på før jeg gir opp? Valpehjerte får jo vondt av han, men vil jo heller ikke gi opp for lett. Vi vet det enda er tidlig og vi har fri helt frem til nytt år for å være hjemme med han. Gode tips og råd mottas med takk. 
    • Kan stedet jeg beordrer hunden for irettesettelse være den vanlige dagsenga i stua eller bør det være et separat sted/seng?
    • Jeg har hentet flere valper gjennom årene og har aldri tenkt over at det er noe problem at tisper i huset har løpetid.  Tror det går fint med både tispe og valp.
    • Ja han har teppe fra dem. Han koser seg fint i buret sitt på dagtid.  hittil må vi ut med ham rundt kl 02 og igjen kl 05.30 når han våkner på morningen. Han blir tatt ut for å tisse og legger seg raskt tilbake i buret. Men går 3-5 minutter så kommer han tuslende over på madrassen. Vi får prøve å legge oss utenfor å se hvordan det går. Bare håpe. Vi ikke vekker han for mye da når vi flytter madrassen vi skal sove på.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...