Guest Christine Skrevet 11. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2006 Ja, Milo er på fjellet, og jeg sitter her og sipper siden han ikke ligger i fanget mitt. Jeg kan jo alltids trøste meg med at jeg har over 300 bilder å se på da<3 Tok et bilde på tur her en dag, og jeg fant ut at det er litt fint Man ser den fine naturen, og Milo som stirrer lengselsfullt bort... -Søte vovven min..( Må si meg 100% enig Stine! ) Noen som har tips til hva jeg kan gjøre med bildet? Legge til tekst eller noe? Synes bildet er fint som det er,men det er noe med det! Tips mottas med TAKK Bildet: I my dog ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 12. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2006 Hvis du sender det over hit kan jeg sikkert finne på noe for deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olavxxx Skrevet 12. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2006 du kan blure bakgrunnen litt, så hunden kommer mer i fokus.. videre, kan du gjøre noe med curves for å få mer naturlig farge på snøen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2006 Må nesten vise hva jeg fant på da.. Ble litt småkreativ i går kveld... Lagde flere versjoner, men likte denne best selv... Edit: Ser litt rart ut fordi det er mindre enn orginalen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 14. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2006 Det ble kjempe fint Har det som bagrunn nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 17. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2006 Oi det ble sinnsykt fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilde90 Skrevet 17. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2006 Stilig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tine Skrevet 17. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Mars 2006 knall tøfft da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar