amstaff Skrevet 12. Mars 2006 Rapporter Skrevet 12. Mars 2006 Ja, det er ikke alltid man er like heldig med alle bilder gitt... Akkurat våknet?? Ikke så veldig... Her avbildet i en av sine vanlige sovestillinger Poserer for kameraet sammen med Ikaros Og hva tror dere skjer med fotografen ca. 0,3 sekunder etter at et slikt bilde blir tatt?
Heidihj Skrevet 12. Mars 2006 Rapporter Skrevet 12. Mars 2006 Her er noen mindre pene bilder av Elwira. Lille farlige vofsen min.
Guest 2ne Skrevet 12. Mars 2006 Rapporter Skrevet 12. Mars 2006 Aner ikke om disse bildene blir for store, jeg regner med at jeg får kjeft om de er? hehe Zar har tenner, og liker å vise de frem Zar og Dina i lek.. Godt han har lange bein, lille Tigergutten min Til sist, men ikke minst, den mye omtalte Gubbelille, som egentlig var en pen hund.. hehe
Artemis Skrevet 12. Mars 2006 Rapporter Skrevet 12. Mars 2006 Jeg får vel bidra jeg også: Sjekk tungen
Ulvinne Skrevet 12. Mars 2006 Rapporter Skrevet 12. Mars 2006 hunden til ei venninne av meg har nettopp drukket vann. (legg merke til den nydelige tannstillingen ) Det er en shih tzu??
MarieR Skrevet 12. Mars 2006 Rapporter Skrevet 12. Mars 2006 masse råbra(?) bilder her selv er jeg så feih at jeg sletter de dårlige bildene og om jeg ikke sletter de, så legger jefg dem ikke inn på dataen tihi..
Jakobine Skrevet 13. Mars 2006 Rapporter Skrevet 13. Mars 2006 Måtte bare legge ut bilder av min Cane Corso, Ruth. Hun ser helt vill ut når hun ligger på rygg og koser seg.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar