Gå til innhold
Hundesonen.no

Jeg har fått meg valp!!! Og en voksen da...:)


Guest Lill

Recommended Posts

Har kjøpt meg en Borzoi valp, Ser-Chaj Af Fjascho:Dserchaj.jpg Er han ikke fin:D Han er min første hann hund:D Har nå kommet et skritt lenger i oppdreter drømmen min:)

Jeg FIKK også mammaen hans Natasha Af Fjascho:D

natasha.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Takk Takk alle sammen:D

Rico: Han skal være sånn:p De vokser utrolig fort :-o Og han blir mye mye større:p Til feks mammas store skrekk:p

Ummm Vel, skal se hva jeg klarer da:p Er så mye jeg kunne ha sagt:p

Fant dette på Canis

Borzoi er en typisk mynde hva lynne angår. Den regnes som intelligent og lettlært, og svært hengiven ovenfor sine egne og deres nærmeste venner. Lydighetstrening bør foregå etter prinsippet om gjensidig respekt mellom hund og eier, da disse hundene har et sart sinn. Borzoi regnes som snill mot barn, men de liker ikke for mye bråk og ståk. Den regnes som rolig og avbalansert, nærmest tilbakeholden, men kan og vil i en presset situasjoen forsvare både seg selv og sine eiere. Rasen er naturlig skeptisk ovenfor fremmede. Borzoi er en imponerende hund med vakre linjer og meget elegante bevegelser. I våre dager er den først og fremst en hengiven og hyggelig selskapshund, kjent og kjær over hele verden. Helhetsinntrykket skal være imponerende. Hunden har en lett rektangulær smal og flat kroppsbygning. I størrelse er det bare den irske ulvehunden og den skotske hjortehunden som blir større blant myndene.

GURO: Les.. Det står intelligente :-o

Gitte: Har ikke helt bestemt meg enda:p Men kanskje jeg kaller han Chaj...

Kristina: Hehe... Jeg er den som har trent med henne og det ekke mange ho gidder å høre på.. Jeanett(den gamle eieren) Hadde ikke tid og fikk ikke til å jobbe med henne..

Tusen takk til alle andre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...