Jump to content
Hundesonen.no
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• Ja det forstår jeg godt!! Jeg hadde egentlig lyst å få til en tur ved 6 uker selv, men så skal jeg plutselig overta leilighet og flytte akkurat den helgen der! Så da utgikk det. Lang reisevei her også, Sandnes til Flisa. Og har ikke lappen selv enda, så må enten ta fly/tog eller få noen andre til å kjøre. Og i disse korona tider så frister ikke de to første noe særlig. 👀 Men det er alt verdt det når man sitter der med valpen sin endelig!  
    • Balder makulerte ene piggskoen min for to uker siden og jeg håper ikke det kommer værskifte før jeg har fått mitt nye par i hus 😂 føler meg litt naken uten på tur 😂
    • Ja, nå kommer tiden til å gå sakte 😱 Hadde tenkt å få til et besøk når de er 4-5 uker, men fordi det er lang reisevei (Drøbak - Levanger) så må jeg legge det til helg og det får jeg ikke til før de er 6 uker. Har nemlig tatt på meg et par ekstra helgevakter på jobb 😅 Men så er det bare å vente to uker til etter det så er det hentetid og tre uker ferie 🥳
    • At du har hunder i Norge og samtidig orker å leve uten broddsko (til nød brodder) er for meg uforståelig. 🤭
    • Enig - de mindre utgiftene takler vi fint, men om det skulle skje noe som fører til større utgifter så er så klart forsikringen gull verdt! Stussa bare over at vi starta med en årspris på ca 4 700 da vi tegnet forsikringen i 2019, og at den i 2020 gikk opp med 500 kr (Agria mener jo at de har gode begrunnelser for dette), så det er fint å høre fra andre!
  • Nylig opprettede emner