-
Nye innlegg
-
By Ravensburger · Posted
Han er så nydelig. Varmer mitt Labrador hjerte. Det er jo noe med denne rasen❤ Nyt livet. Min ble 13 år og vi hadde noen fantastiske år sammen, akkurat som dere to ❤ -
Landbruksdepartementet har uttrykt at det har kommet svært få innspill på endring av hundeloven. Hvis det kommer for få innspill risikerer vi at det ikke skjer noen endring. Jeg oppfordrer derfor alle, både privatpersoner, raseklubber, foreninger mm til å sende inn høringssvar innen 20 desember. Vær så snill skriv! La oss få en endring!
https://www.regjeringen.no/no/aktuelt/landbruks--og-matdepartementet-holder-innspillsmote-til-gjennomgang-av-hundeloven/id2677957/ -
By Lillekrapyl · Posted
Ikke prøvd den enda faktisk! Men håper jeg blir fornøyd. Skal være toppmodellen til giant. Hadde en annen elsykkel som ble stjålet, så kjøpte denne for forsikringspenger. -
By Miloficent · Posted
Sitter å skriver hjemmeeksamen for øyeblikket. Har to fornøyde hunder som har fått masse aktivitet og stimuli idag! Så da kan jeg sitte å jobbe uten å ha dårlig samvittighet for de to Jeg derimot er ikke heeelt fornøyd med eksamensoppgaven, og det ser ut som resten av kullet heller ikke er det. Forvirrende oppgavetekst, men en får gjøre det beste utav det! Fikk den igår og levering 19. Desember. Satser på jeg er ferdig i god tid, sånn jeg kan ut å miljøtrene valpis og trene voksen hund. -
Egentlig veldig fasinerende hvor mange ord og setninger hundene lærer seg!
-
-
Nylig opprettede emner