Jump to content
Hundesonen.no
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• Mine mål for 2020 var:  Få meg valp i februar:
      - Yes. Lapras kom i hus 22.feb
      Gå valpekurs 
      - Oh yes. Valpekurset var et av fire kurs i år. 
      Gå trenerutviklingskurs del 1
      - Ja. Kurs nr. 4
      Prøve meg på en utstilling 
      - Nope. Fikk aldri trent på det eller gått på en. 
      Klare sparemålene hver måned 
      - Nja. Ble jo plutselig enslig i juli, slik at da måtte jeg forandre alt🤣
      Drite litt mer i hva min far sier om meg, og motbevise han i alt (han har ikke troen i meg) 
      - JA! Det har jeg faktisk klart, haha. 
      Finne noe jeg vil bli, og faktisk fullføre et semester😂
      - Går sykepleien, og er snart i boks med første semester💪 Mine mål for 2021:  - Gå enda flere kurs innenfor alt som er åpent og ledig og greit for lommeboka
      - Klare meg gjennom semester nummer to. 
      - Kose meg på jobb 
      - Kose meg mer i hverdagen, og roe ned stresset. 
    • Kanskje det er en sheltie-ting? Hos min rase, tibetansk terrier, er det veldig vanlig med småspiste hunder som fint kan droppe mat i flere dager eller være veldig kresen på hva de vil spise. Så for tibbe-eiere er det nok flere som satser på råfor eller kjøper forskjellige småposer tørrfôr for å kunne variere, mens andre raser er mer matglade og fint kan spise samme tørrforet i månedsvis uten å gå lei. Kanskje spørre i en rasegruppe på fb eller spørre oppdretter? Så lenge hunden ikke er tynn eller virker slapp er det nok ikke noe å bekymre seg over🙂
    • Husker ikke måla mine fra i fjor- men ingen av de ble klart pga en viss pandemi og motivasjonsbrist. 2021 - Starte i NM rally, og være blant de 30 beste -hundekroppen skal være frisk -bestå NW test i alle lukter, og være med i konkurranse -trene på hobbybasis mot FCI 3 - gå et smeller/nosework, el kurs -   så får vi se
    • Ja, han er ferdig med tannfellinga, dette ble også kontrollert av veterinær for et par uker siden. 
    • Min første tanke var tannfelling, noen får tendenser til matvegring da. Men den er han kanskje ferdig med?
  • Nylig opprettede emner