Jump to content
Hundesonen.no

World dog show 2018

Recommended Posts

Da er det ikke lenge igjen til WDS2018 går av stabelen!

Hvem skal? Skal dere stille, eller bare se på?

Jeg skal nedover for å se og shoppe :D Gleder meg masse, og kanskje jeg møter noen soniser?

Forumet fortsetter under annonsen

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• Kontaktlyden tilsvarer en kommando, på samme måte som "sitt", "dekk", "kom" osv. Det er en "øvelse" du lærer hunden, og belønner når den gjør riktig. Lykke til med valp! Regner med det kommer flere spørsmål etterhvert, du finner også mange svar på typiske valpespørsmål på forumet her fra før.
    • Jeg trodde først kontaktlyden ble tilsvarende klikket i klikkertrening etter hvert, men kontaktlyden blir ikke en belønning i seg selv da, hvis jeg forstår dere rett. Mer sånn "hei, se på meg", nøytral oppmerksomhetslyd, som igjen gir tilgang til belønning hvis hunden ser opp. Da ble jeg litt klokere, tror jeg😊 Tusen takk for gode svar, begge to, og for andre gode tips, som det nok vil bli behov for å prøve ut for å unngå oppspiste fingre og legger😄
    • Det er jeg klar over😊 poenget var at det kanskje var dumt av meg å hente den nå, hvis det blir lenge til neste veterinærbesøk og den går ut på dato i mellomtiden
    • Mine får Farmina
      Det går ned på høygir. Jeg synes kanskje det blir en del avføring - hvert fall på ridgebacken, men så får mine low grain og ikke kornfritt  Kan jo tenkes at de hadde tatt opp mer om jeg hadde valgt en kornfri variant. 

Mine spiser den med torsk og appelsin, men en av fôrtispene mine spiser lam og blåbær Nå er jo ikke mine spesielt kresne da, så det er liksom ikke det som har så mye å si når jeg prøver ut fôr. Mine har spist dette i et par måneder
    • Som følge av en særdeles tragisk situasjon ble ukesbildene litt nedprioritert. Men 4,5 uker gamle valper er jo enda søtere enn 4 uker gamle valper  

Valpene har fått vært med på et par kjøreturer, de har fått opplevd litt andre miljøer og fått sitt første bad. Noe var mer gøy enn andre ting, men de virker alle til å være en veldig nysgjerrig og sosial gjeng, og så langt er jeg veldig sikker på at jeg vil ha litt vanskeligheter med å velge ut bare én da de har alle så mange styrker og svakheter som veier opp om hverandre

Sunlily's Valar Morghulis "Braavos"

Sunlily's The Rains Of Castamere "Meereen" 

Sunlily's The Dance Of Dragons "Eyrie" 

Sunlily's Kissed By Fire "Valyria"

Eyrie & Braavos

Valyria & Meereen

Meereen - Eyrie - Valyria

Braavos
  • Nylig opprettede emner