Gå til innhold
Hundesonen.no

Mardina og Teo's 1 mars EFIT

Recommended Posts

Siden jeg har lovet meg selv å bli bedre med å delta på EFIT, så kommer min 1.mars EFIT. En helt vanlig dag i vårt liv...

Marianne Sjøstrøm sitt bilde.

Klokken er passert 10:00 og jeg har stått opp, luftet Teo og skal spise litt frokost. 

..mes jeg ser litt på DVD.

Klokken 11:00 går jeg ut, siden det fint vær. Måker litt snø. 

T.o.m bilens bakrute blir vasket litt :P 

I 12:00-tiden vasker jeg kjøleskapet, for å prøve å bli kvitt en lukt inni der... 

Rundt kl.13: 00 innvilger jeg meg en liten datapause i et par timer :)

Rundt kl. 16:00 gjør vi oss klar for å dra på tur :) Viktig å kle godt på seg, når det er kaldt ute :lol:

Klokken 17:00 er vi fortsatt på tur :D

Når klokken nærmer seg 18:00 er jeg på vei hjem igjen :) 

Vel hjemme har samboer begynnt på pannekake-middagen, så jeg tar meg en dusj :D

Kl.20:00 er middag fortært og vi slapper av foran tv'n :)

Rundt kl.21:00 lakkerer jeg neglene :D

Rundt klokken er vi klar for siste lufteturen før natten :) 

Og dermed var den dagen gått også :D

• Like 3

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fine Theo! Og så ut som en fin dag det da :D  

(jeg kom ikke på efit før kl 23 i går kveld :( og i går hadde jeg faktisk hatt noe å ta bilder av... ) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Skal trøkke ned en av borzoiene i en sidevogn om ikke lenge -  kan bli interessant
    • For meg er det ganske ubegripelig at mer eller mindre fanatiske katteeiere ikke har et bedre svar på naboproblematikken enn å trekke på skulderene «sånn er det bare». Nei, beklager, som nabo godtar jeg ikke at jeg må passe på all mine eiendeler hele tiden for at ikke katter skal ødelegge dem, at jeg ikke kan lufte på dagtid (vi snakker nemlig om hus her, ikke bare om garasjer og uthus) og at barna ikke kan sove i vogn på terrassen. Inngjerdet tomt med hund som er særdeles lite glad i katter er en god løsning for noen, mens andre tar seg av katteproblematikken på andre mindre greie måter. Dette gjør man ikke fordi man er dyrehater, men fordi det er et reelt problem og fordi mange katteeiere er i en helt egen liga av fornektelse.
    • Har noen her vært på et grise-slakteri og sett hvordan det foregår? Det har jeg, og det var langt fra noe hyl, skrik og klatring oppetter veggene. Det var faktisk helt stille og fredelig, hele prosessen.
    • Hei. Jeg har en snill og trygg Berner Sennen hannhund på 2 1/2 år. Jeg vurderer å kastrere han da han er veldig vaktsom- hvis man kan si det sånn. han angriper ingen men girer seg veldig opp ovenfor naboer og andre ved å bruke mye bjeffing og kan virke «truende» på uvitende folk- til tross for at han overhode ikke er ute etter å angripe eller skade noen.  Håpet er å få en litt roligere hund ved kastrering. Vi har forsøkt kjemisk kastrering- noe som har fungert, men det er kostbart over tid.    Er sjangsen for at han demper seg litt mtp bjeffing og « vaktinnstinkt» ved å bli kastrert?  Hilsen glad hundeeier. 
    • Hei. Jeg har en snill og trygg Berner Sennen hannhund på 2 1/2 år. Jeg vurderer å kastrere han da han er veldig vaktsom- hvis man kan si det sånn. han angriper ingen men girer seg veldig opp ovenfor naboer og andre ved å bruke mye bjeffing og kan virke «truende» på uvitende folk- til tross for at han overhode ikke er ute etter å angripe eller skade noen.  Håpet er å få en litt roligere hund ved kastrering. Vi har forsøkt kjemisk kastrering- noe som har fungert, men det er kostbart over tid.    Er sjangsen for at han demper seg litt mtp bjeffing og « vaktinnstinkt» ved å bli kastrert?  Hilsen glad hundeeier. 
  • Nylig opprettede emner