Mardina Skrevet 2. Mars 2018 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2018 Siden jeg har lovet meg selv å bli bedre med å delta på EFIT, så kommer min 1.mars EFIT. En helt vanlig dag i vårt liv... Klokken er passert 10:00 og jeg har stått opp, luftet Teo og skal spise litt frokost. ..mes jeg ser litt på DVD. Klokken 11:00 går jeg ut, siden det fint vær. Måker litt snø. T.o.m bilens bakrute blir vasket litt I 12:00-tiden vasker jeg kjøleskapet, for å prøve å bli kvitt en lukt inni der... Rundt kl.13: 00 innvilger jeg meg en liten datapause i et par timer Rundt kl. 16:00 gjør vi oss klar for å dra på tur Viktig å kle godt på seg, når det er kaldt ute Klokken 17:00 er vi fortsatt på tur Når klokken nærmer seg 18:00 er jeg på vei hjem igjen Vel hjemme har samboer begynnt på pannekake-middagen, så jeg tar meg en dusj Kl.20:00 er middag fortært og vi slapper av foran tv'n Rundt kl.21:00 lakkerer jeg neglene Rundt klokken er vi klar for siste lufteturen før natten Og dermed var den dagen gått også 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 2. Mars 2018 Rapporter Share Skrevet 2. Mars 2018 Fine Theo! Og så ut som en fin dag det da (jeg kom ikke på efit før kl 23 i går kveld og i går hadde jeg faktisk hatt noe å ta bilder av... ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts