Mardina Skrevet 2. Mars 2018 Rapporter Skrevet 2. Mars 2018 Siden jeg har lovet meg selv å bli bedre med å delta på EFIT, så kommer min 1.mars EFIT. En helt vanlig dag i vårt liv... Klokken er passert 10:00 og jeg har stått opp, luftet Teo og skal spise litt frokost. ..mes jeg ser litt på DVD. Klokken 11:00 går jeg ut, siden det fint vær. Måker litt snø. T.o.m bilens bakrute blir vasket litt I 12:00-tiden vasker jeg kjøleskapet, for å prøve å bli kvitt en lukt inni der... Rundt kl.13: 00 innvilger jeg meg en liten datapause i et par timer Rundt kl. 16:00 gjør vi oss klar for å dra på tur Viktig å kle godt på seg, når det er kaldt ute Klokken 17:00 er vi fortsatt på tur Når klokken nærmer seg 18:00 er jeg på vei hjem igjen Vel hjemme har samboer begynnt på pannekake-middagen, så jeg tar meg en dusj Kl.20:00 er middag fortært og vi slapper av foran tv'n Rundt kl.21:00 lakkerer jeg neglene Rundt klokken er vi klar for siste lufteturen før natten Og dermed var den dagen gått også 3 Siter
Raksha Skrevet 2. Mars 2018 Rapporter Skrevet 2. Mars 2018 Fine Theo! Og så ut som en fin dag det da (jeg kom ikke på efit før kl 23 i går kveld og i går hadde jeg faktisk hatt noe å ta bilder av... ) Siter
Recommended Posts