Gå til innhold
Hundesonen.no

Norsk vinnerutstilling (Schæfer)


Heidi

Recommended Posts

Noen som skal på det i til sommer? Meg og Espen tar telt og Rocky under armen og blir der noen dager. Kanskje vi også skal stille rocky ut. Nå skal jeg snakke med min opdretter imorgen om dette.

Men kunne vært moro hvis der var andre som også skulle derhen. Der skulle komme flere tusin mennekser fra tyskland og lang vei fra :D

Vet ikke helt når det er, har hørt det er i Juni.. Og så er det i Lillestrøm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heidi, det kommer nok ikke så mange fra Tyskland.... Bruker å være noen, men... Om eg kan gi deg et lite råd, så ta med Rocky på en utstilling før norsk. Bor du langt fra Frode Larsen, de som har kennel Finika? Han er meget flink med hunder og har treningsbane...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påmeldingen til utstillingen koster 280,- (Tror jeg) I tillegg så betaler man for teltplass. Tror vi betalte 60,- pr. natt sist vi var der. (2003) Men alle opplysninger finner du i bladet schäferhunden. Regner med at du/dere er medlem i klubben og får det tilsendt. :D

En ting er viktig med norsk vinner: Om Rocky står registrert på dere begge to så må begge være betalende medlemmer i klubben for å få stille han.

Det jeg mente var at han bør ha vært igjennom en utstilling før norsk vinner. Det er best synes jeg at hundene har litt utstillingserfaring før det. Dette fordi det er en meget stor utstilling med mange hunder inne i ringen, og da er det greit at hunden har erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...