WelshenNemi Skrevet 1. September 2017 Rapporter Skrevet 1. September 2017 Ca kl 13 var vi på vei til å stå opp. Kl 14 hadde jeg satt på en maskin med klær og spiste frokost. Glemte å ta bilde kl 15, så ca 15:30 var vi på tur Det samme var vi ca kl 16. Er nesten umulig å få et fornuftig bilde av henne i fart 17 og utover har det bare truffet at jeg har sett på Good Witch på Netflix Men har lagd middag og vasket badet og litt sånn innimellom altså, lover! Og så har det selvsagt vært mye Nemikos mens jeg har sett på Netflix Fatter ikke at hun får puste Og rundt midnatt satt jeg å spilte litt på Steam. Har ikke skjedd så mye i dag bortsett fra husarbeid. Og nå er det leggetid for to og firbeinte. 3 Siter
Teserere Skrevet 2. September 2017 Rapporter Skrevet 2. September 2017 Hun er skikkelig søt når hun sover Deilig med sånne rolige dager innimellom. 1 Siter
WelshenNemi Skrevet 2. September 2017 Forfatter Rapporter Skrevet 2. September 2017 6 timer siden, Teserere skrev: Hun er skikkelig søt når hun sover Deilig med sånne rolige dager innimellom. Takk ja det er hun. Det er det. Dessverre er det flest sånne dager her, og for min del en veldig aktiv en. Husarbeid tar 90% av min energi. Ca normal dag for Nemi. Siter
Recommended Posts