Jump to content
Hundesonen.no

Hundetreff i Vestfold

Recommended Posts

Hei alle dyrevenner!

Vi har en schæferjente på 1,5 år som går godt sammen med alle typer hunder. Hun et snill,  leken og kjempe interessert i tur :)Er innflytter i Vestfold og det hadde vært moro å møte andre som har lyst til å  trene, går tur og sosialisere hundene sine. Vi bor på Revetal, men kan fint møtes i Tønsberg, Horten og områder i nærheten.  :) 

Hei og velkommen!

Jeg har også en schäferhund-tispe på 2 år, og en BC-blanding på 11 år :) Vi bor i Høyjord i Andebu, ikke så langt unna Revetal. Blir gjerne med på tur/trening osv. fremover, men akkurat nå er jeg litt usikker på datoer og sånt ettersom jeg starter i ny jobb til uka og er opptatt nå i helga. Men jeg er interessert å bli med på noe ihvertfall! :D 

Hei, 

Så bra, da er Lexie og din nesten like gamle. Koselig med en BC-blanding også da. Vi har også lyst på en hund til, men det får bli senere, da vi har nok med full jobb og barn:) 

Da snakkes vi:) Lykke til i ny jobb. Hilsen Line

Hei,
Jeg har ei staffordshire bull terrier tispe på 14mnd som gjerne vil treffes i Tønsberg, både for tur, lek og trening.
Hun er glad i alt og alle, masse energi og sånn happy-go-lucky type :ahappy:

Forumet fortsetter under annonsen

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• Jeg hae nylig begynt med kokos og ikke fått flått på hunden med det hittil, men har glatthåret hund som ikke tiltrekker seg så mye flått også.  Min forrige hund tiltrakk seg det mer, og brukte spray av kokt rosmarin og litt sitron flere år med godt hell, fikk aldri noe flått så lenge jeg sprayet annenhver dag. (Anbefaler å teste et lite område først isåfall, enkelte hunder kan være allergiske mot sitrus etc.) Brukte en sommer en elektronisk jager til han, han fikk det ikke så lenge det fungerte, men batteriet sluttet å fungere etter en ukes tid eller to 2 ganger på rad, så ga det opp (men finnes jo flere merker, sikkert noe som er bedre enn dette jeg brukte for flere år tilbake).  Ravhalsbånd og Catandogs-brikke er også noe man kan sjekke ut. Brukt sistnevnte forrige sommer og halve denne sommeren uten å finne noe på min, men tester altså nå ut bare kokos for å se om det holder.  
    • Fant for første gang på rundt 15år som hundeeier flått på bikkja idag, og siden vi går mye tur i skog og mark og bikkja har mengder med pels så vurderer jeg nå hva jeg evt skulle begynne å bruke for å unngå flått. Ser at endel snakker om kokosolje, noen her som har prøvd det og sett god effekt? Evt. andre giftfrie alternativer som fungerer? Ultralyd/elektronisk flåttjager, noen som har erfaring med slike?
    • I dag er super Prima 6 år:) HURRA HURRA for verdens beste lykkepille  
    • Takk for linkene, skal sjekkes ut. 😊 Mener selv at alle operasjoner kun skal gjøres for dyrets eget beste og aldri helt unødvendig. 
    • Ja enig, syns også det er merkelig🤔 Håper jeg også, ingenting foreløpig! 
  • Nylig opprettede emner