Gå til innhold
Hundesonen.no

ekstern skjerm: få bilde til å passe på skjermen?


Raksha
 Share

Recommended Posts

Jeg har fått ekstern skjerm til pcen, på min pc så blir bildet på eksternskjermen like stort som bildet på laptopen, det regner jeg med er skjermkortet sin feil? 

Men på Bonden sin pc så blir det stort bilde, litt for stort, så litt av bildet kommer utenfor skjermen på alle kanter... Hjelp? Bonden sin pc har for sikkerhetsskyld ikke cdrom. 

Må jeg laste ned drivere eller kan det fikses på en annen måte? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være at det er noe tull med instillingene her?

kontrollpanel.thumb.png.a99d6cb11db2294d

 

Du kan også velge på laptopen hvordan du skal vise ting. Velge om du vil vise prosjektor, extend, duplicate eller copy. Hos meg er det FN+F8 som velger det... Der har jeg valgt å kun vise på "projector only", siden skjermen min er større enn laptopen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk stilt inn på etellerannet avanserte greier :lol: Kommer aldri til å finne det igjen, men kunne velge overførelsestørrelse eller noe sånt, og fikk justert ned til 57 på høyde og bredde og da funka det. :D Kan hende det går på min laptop også, men Bonden sin er bedre, så jeg låner den når jeg trenger større skjerm :D

 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...