Gå til innhold
Hundesonen.no

Romerriksstevne 2015


Turb
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...

Da er det rigget til første stevnedag imorgen :D
Håper på fint vær og god stemning hele helga. Mange flotte hunder har allerede ankommet og camper på plassen.

Det blir maaaaange starter i løpet av helga, men vi satser på at alt skal gå knirkefritt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest vivere

Var bare folk som gikk rundt og mimet og gjorde rare bevegelser inni en firkant. Også var det en masse bobiler og telt og folk og bikkjer av ymse slag. Gjennom en høyttaler fortale ei dame at det var hull i starten men jeg så ingen hull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg gjerne ut flere :D PS om du vil dele de på fb siden til romerriksstevne så hadde det vært fint også.

Men sett så klart på vannmerke eller noe slik at folk er klar over at det er dine bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest vivere

Legg gjerne ut flere :D PS om du vil dele de på fb siden til romerriksstevne så hadde det vært fint også.

Men sett så klart på vannmerke eller noe slik at folk er klar over at det er dine bilder

Hum, nei det synes jeg ikke var noen lur idé. På sonen finns det så mange dyktige fotografer at å legge ut bilder her er jevngodt med selvmord :) Legger jeg ut bilder på andre fora er det mest for å irritere venner og kjentfolk. Det er jeg ganske god til om jeg skal si det selv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...