Gå til innhold
Hundesonen.no

Frilansjournalister og hobbyfotografer søkes!

Recommended Posts

Vil du være en del av noe nytt og spennende?

Vi er på jakt etter skrivelystne som er aktive innenfor dyremiljøet, alt fra hest, hund og katt, til fugl, fisk og reptiler. Er i etableringsfasen av en spennende ny nettside som vi håper vil slå ann blant landets dyrevenner. Navnet vil ikke bli offentliggjort enda. Nettsiden vil hovedsaklig være en nyhetsside for innenriks (og noe utenriks), samt nyttige og lærerike artikler med faglig innhold. Målet er at det skal være enkelt å få oversikten over hva som foregår i dyreverden i norge, hovedsaklig i hundemiljøet.

Vi trenger noen som har lyst til å skrive litt om lokale, nasjonale og internasjonale utstillinger, konkurranser, sammenkomster, eventer, egne og andres unike opplevelser, osv. Mulighetene er mange! Vi regner ikke med å tjene noe på denne siden, og kan derfor heller ikke lønne skribenter, men du vil få masse ros, heder og ære. (og navnet ditt under artikkelen!) Lanseringsdato for nettsiden er foreløpig satt til 15. april 2014. Vi trenger ikke artikler før den tid, men skrivelystne oppfordres til å ta kontakt allerede nå.

Skriv litt om deg selv, hva du interreserer deg for, hvor i landet du bor og hvorfor du tror du kan være et godt "fjes utad" for vår nyhetsside! Du må ha et godt og flytende skriftspråk. Artikler vil gjennomgå korrektur før publisering, men det er fint om du har få skrivefeil.

Vi søker også fotojournalister til de samme formålene som over! Du må ha et speilreflekskamera og kunne levere skarpe bilder i høy oppløsning. Vi ønsker ikke vannmerker eller signaturer på bildene, men du vil selvfølgelig bli nevnt som fotograf under artikkelen/bildeserien.

Håper å høre fra akkurat deg! (send meg en pm)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heihei! Vi har foreløpig "ansatt" én journalist, men håper på mange flere! Siden er under utvikling, og fremtiden ser lys og spennende ut! Vil du være med så heng på! Skriv her eller send meg en PM!

Siden heter http://dyreriks.no og lanseres 1. april!

Som journalist/fotograf for oss, binder du deg ikke til å levere arbeid jevnlig. Du skriver fullstendig på din egen tid, når du har lyst og overskudd til det. Men nettopp på grunn av dette trenger vi mange frivillige! Vi vil nå ut til folk i hver eneste krik og krok i dette landet. Ta kontakt for en uforpliktende samtale, hvis du kjenner at dette er noe som vekker nyskjerrigheten i deg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Forumet fortsetter under annonsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det hadde jo vært fantastisk om det var tilfelle, men jeg har mine tvil altså... vi har ikke drevet med noe som skulle tilsi at hun plutselig skulle få større muskler🤔 hun har fått lenger turer, og fått løpe litt mer løs bare. Jeg prøver å overbevise meg selv om at det er badevekta mi det er noe galt med😂 blir spennende når vi skal veie henne hos veterinæren om 2 uker😬
    • Det er (heldigvis) sjelden det blir sånn, men i dag var jeg rett og slett så sliten etter jobb at det ikke ble noe skikkelig tur, og ikke så mye annet heller. Har egentlig bare ligget i sofaen og vært lat mens samboer har vært borte. Tror ikke nødvendigvis Mio har vondt av sånne dager en gang innimellom, men får liksom litt dårlig samvittighet likevel. Trøster meg med at det er sørpe overalt her, og da er det uansett dyremishandling å gå tur i følge Mio. 
    • Har webmaster oger veldig fornøyd. Hun er en såkalt utbryter og dette er den eneste hun aldri har kommet seg ut av. Hun syns det er litt ekkelt å få den på seg men det er glemt så fort vi kommer ut døra. Heller det enn at hun vrenger seg ut av en annen sele og blir påkjørt eller noe. Hadde hun ikke vært en utbryter hadde jeg nok gått for en annen sele da jeg syns den er litt stor og «uhamslig»
    • Frustrert!! Etter en og en halv uke på slankern har bikkja lagt på seg 200gr. Fra 8 kg til 8,2. Jeg skjønner virkelig ingenting. Har vært super streng og konsekvent med maten. Det veies og hun får mindre mat dersom hun har fått godbiter/tyggebein. Godbiter er også kuttet kraftig ned på, til nesten ingenting.. og hun får ikke mat av oss lenger. Og hun har fått mer aktivitet enn før...🙄
  • Nylig opprettede emner