Mia2011 Skrevet 20. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2013 Hei Min lille hund og jeg har veldig lyst å treffe noen som vi kan gå tur sammen med og helst klare å finne steder der hundene kan få løpe fritt sammen. Maja går godt sammen med de fleste hunder og elsker å legge opp til lek og løping Håper vi ses! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn Skrevet 17. September 2014 Rapporter Share Skrevet 17. September 2014 Jeg og hunden min tomana blir gjerne med på det! Hun er en snill og leken hund som trenger noen venner så det hørtes veldig bra ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 17. September 2014 Rapporter Share Skrevet 17. September 2014 Hvor stor er hunden din? Min skulle hatt en skikkelig løpekompis, men han setter såpass høy fart at han velter og triller dem bortetter bakken dersom den andre hunden er merkbart mindre enn han Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lica Skrevet 17. September 2014 Rapporter Share Skrevet 17. September 2014 Hvor stor er hunden din? Min skulle hatt en skikkelig løpekompis, men han setter såpass høy fart at han velter og triller dem bortetter bakken dersom den andre hunden er merkbart mindre enn han Burde løpe med Alba han Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 17. September 2014 Rapporter Share Skrevet 17. September 2014 Burde løpe med Alba han Der var du! JA De hadde hatt det driiiitgøy, det er jeg sikker på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 17. September 2014 Rapporter Share Skrevet 17. September 2014 Jeg kan alltids ta turen utover til Bergen Vest også @Wachita bor jo på den siden av sentrum også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 18. September 2014 Rapporter Share Skrevet 18. September 2014 Jeg bor på kleppestø Går mye på Lyderhorn blant annet. Hvor i Olsvik bor du? Bodde der til i fjor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts