Jump to content
Hundesonen.no

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Vaksine

Recommended Posts

Tenkte å ta en revaksinering på Blondie snart, men hvor finner jeg den billigste prisen i Oslo/Østfold området? Leste noe om at Sinsen dyreklinikk tar 350 kr på nett engang, men finner ingenting om det nå, og står heller ingenting om det på hjemmesiden deres...

Tror jeg betalte noe sånt når jeg vaksinerte Dina der sist. Du kan jo ringe de å høre, tror kanskje de har åpent på lørdager.

Koster vel bare rundt 450-500 kr ellers? sparer vel ikke det hvis du skal kjøre til Oslo også? :lol:

Er jo stadig i Oslo å henter/leverer barn vet du.. Og dessuten er jeg jo født og oppvokst på Sinsen, så hadde jo vært moro å vært på klinikken der også :lol:

Er jo stadig i Oslo å henter/leverer barn vet du.. Og dessuten er jeg jo født og oppvokst på Sinsen, så hadde jo vært moro å vært på klinikken der også :lol:

Åja sant det :lol: Har iallefall hørt at Sinsen er litt billigere enn andre steder :lol:

Forumet fortsetter under annonsen

Fornebu Dyreklinikk er også en av de litt billigere stedene. Men Sinsen blir jo da mye lettere for deg, hvis du er i det området.

Forumet fortsetter under annonsen

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• Har gitt et tyggebein med noe slags pølse inni. Det var sp godt han ikke ville sove. Så det hjalp veldig godt. Ellers er gulrot bra
    • Vi har en lagotto romagnolo-tispe på 2,5 år. Hun sliter med mye stress, noe som bare blir verre og verre. Tidligere knyttet vi det litt til valpeoppførsel, og det har også vært oppførsel som har gått litt opp og ned ut i fra hormoner. Hun har for eksempel blitt roligere etter løpetid. Det siste halvåret har det toppa seg. Vi har fått en baby i hus og vi har flyttet. Så nå må vi virkelig ta tak i problemene før det blir umulig å snu.  Vanskelige situasjoner: - Få besøk: bjeffer, piper, farer rundt, hopper, peser - Gå tur: Piper/hyler i gangen, trekker enormt første del av turen, kan bjeffe på folk rett utenfor inngangsdøra - Kjøre bil: Vil ikke inn i buret, peser, hyler når bilen stopper, trekker veldig når hun kommer ut av buret Det er vanskelig å roe henne når hun holder på. Vi prøver å være tydelige, uten å kjefte for mye. Men hun mister litt hodet når hun er mest stressa, og enser liksom ikke at vi er der. På en god dag når hun ikke er like stressa er hun veldig snill, rolig og oppmerksom mot oss.  Tips til hva vi kan gjøre for å jobbe med stresset?
    • Jeg så røntgen-bilde av hoftene til hunden til venninnen min. Uavhengig av hva NKK mente om de, så var dette ikke slik gode hofter skulle se ut. Selv med et utrent øye, så kunne jeg se hvor dårlige de var (Problemet var jo litt at veterinæren sa at bildene så veldig bra ut. Så venninnen ble veldig overrasket og skuffet da hun fikk vite at det var D-hofter. Så jeg måtte hjelpe henne med at selv om BILDENE var veldig bra, så kunne HOFTENE være dårlige  )
    • Ja, det der var det mange som var opptatt av på foredraget jeg var på også. Var ikke måte på hvor mange som hadde opplevd feil avlesning som ble korrigert ved ny avlysning eller etter anke i det nordiske panelet. Det virket nesten litt som om det at det selvfølgelig skjer menneskelige feil (som blir vurdert og rettet opp av et overordnet organ) var et argument for at man burde skrote hele systemet. Satt litt på spissen, selvfølgelig.
    • Det snakkes også mye om at "avleserne i NKK er så strenge", og at en A i andre land fort kan bli både C og D her.
  • Nylig opprettede emner