Gå til innhold
Hundesonen.no

Jack Russel treff i Rogaland!

SilverJack

Recommended Posts

Skrevet

Det er nå startet opp en gruppe på facebook ved navn Jack Russell Terrier Rogaland.

Tanken bak denne er å få til treff, samlinger og samhold for Jack Russell eiere i Rogaland.

Gruppen er åpen for alle Jack eiere, og utflukter vil bli informert om der. Det er også åpent for at andre kan komme med forslag, arrangere turer og generelt fortelle om sin Jack, stille spørsmål og komme med informasjon andre Jack eiere kan dra nytte av.

Dette er ingen ny klubb, men et forum der vi i Rogaland kan bli kjent med hverandre og møtes med våre Jack`er.

Hver søndag blir det arrangert Jack Russell Terrier treff i Sørmarka kl 16.00 - 18.00

De som vil delta møter opp på parkeringsplassen til Rogaland Rideklubb kl 16.00 og turen varer til ca 18.00.

Håper på å se noen nye snuter. Kjekk tur for både to og firbeinte!

Alle er hjertelig velkomne! :whistle:

Velkommen til tur og lek! :wub:

• 1 year later...
Skrevet

Ble denne facebook gruppen lagt ned?

Fikk en liten Jack Russell tispe i februar og hadde akkurat søkt om medlemskap i denne gruppen og ett par dager etter at jeg ble akseptert så forsvant gruppen. Og vi som gledet oss til å treffe mange andre jack russell's i slutten av mars.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er veldig vanskelig å si hva som er "bedre" uten å vite hvordan forutsetningene ser ut. Hvis det er hjelp til rasevalg du vil ha så er det kanskje greit å lage en egen tråd til det med informasjon om hvilken erfaring du har med hund, hvordan hverdagen din ser ut, hvor mye aktivitet vil hunden få, har du planer om noe målrettet aktivitet/sport osv. Hvilke kriterier har du mtp. lyd, pelsstell, støvsuging, størrelse på hunden?  Med denne informasjonen er det lettere å gi råd om en rase som kan passe til ditt potensielle hundehold. Det er helt sikkert flere raser som kan passe kriteriene, og mange som ikke gjør det. 
    • Svarer dere begge to her. Ser at dette kanskje er en god grunn til å vurderer andre raser. Kanskje Aussie eller Collie er bedre?
    • Har ofte erfaring med at de jeg spør på utstillinger eller andre stevner bare roser hunderaser helt og forteller kun det positive. De jeg snakka med på messen var kun positive til rasen.
    • Jeg har møtt noen fine individer, men ikke nok til at jeg tenker at rasen er en fin og god brukshund. Alt for mye merkelig mentalitet ute å går, og allergi og hd
    • Hunder lever fint med tre ben, jeg ser ikke at en amputert tå vil utgjøre store problemer for en såppas sprek rase. Hvis hunden ellers er frisk og sprek ville jeg gjort det, selv om den er godt voksen. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...