Gå til innhold
Hundesonen.no

Molletrollet mitt


ElinT
 Share

Recommended Posts

Etter å ha vært lenge syk bestemte jeg i mai 2009 at nå var det nok. Det var vondt å se at en god venn bare ble dårligere, til tross for at vi forsøkte det vi kunne av behandling. Molly ble bare 6år, pga borrelia...

Jeg er så glad for den tiden jeg fikk sammen med Molly. Jeg hadde lenge drømt om å eie en belger, men hørte på alle ryktene om rasen og turte derfor ikke. Etter å ha fått litt mere kjennskap til rasen og snakket med Merete, tok jeg sjansen på å overta Molly som da var fire år gammel. Greit å begynne med en voksen, stabil hund... Det tok ikke lang tid før Molly fikk overbevist meg om at jeg hadde gjort riktig valg, belgeren er virkelig en rase som passer for meg. Hadde det ikke vært for Molly og Merete, så hadde jeg ikke funnet drømmerasen min.

Vi fikk opplevd mye på de årene vi fikk sammen. Vi konkurrerte i LP og agility, prøvde oss på spor, og trente rundering og feltsøk. Det var ikke alltid bare lett, men vi hadde det fryktelig gøy sammen og Molly lærte meg utrolig mye.

Thomas (sønnen min) bestemte fort at Molly var hans hund og de var kjempe gode venner. Deltok i barn og hund konkurranser i klubben og var på oppdagelses ferd sammen i skogen hjemme.

Takk for alt du ga oss Molly, vi glemmer deg aldri, og du er dypt savnet...

Verdens aller beste Mollemoll :rolleyes2:

IMG_0823.jpg

IMG_0813.jpg

DSCF2272.jpg

Hytta.jpg

thomas20og20molly.med20medalje.jpg

elinogmollyifarta.jpg

belnning.jpg

molly3023.jpg

P8080157.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...