Jump to content
Hundesonen.no

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Hva betyr navnet?

Recommended Posts

Hva betyr navnet på hunden din?

Navn: Masithela`s Jelani Aro by Woody

Masithela- kennel navnet, vet ikke om det har en spesiell betydning.

Jelani- mighty, mektig

Aro- digger, graver- passer bra for han liker å grave. :wink:

Woody- er kallenamnet på faren.

Hmm tja si det :D

Rocky heter : Bekkegården's Bellafonte Rocky

Bekkegården: Er kennelen han kommer fra.

Bellafonte: Var noe meg og espen selv valgte, og vi kunne ikke finde noen bra navne på B, og da tiden var ved at løpe ut, så valgte vi bare Bellafonte. Hehe.

Rocky: Ja hva betyr Rocky :? Sylvester stallone kanskje :x:)

Hero heter Iveco`s Hero

Kennelnavnet er Iveco`s, og alle vet vel hva Hero betyr...

Han er uten tvil min helt!!

Goshi heter Gosh Amei av Nordenius.

Kennelnavnet er Nordenius, og navnet Gosh Amei var det en venninne som fikk inn i hodet en gang hun sov middag... Har dere hørt om Sissel Kyrkjebø... Hun sier Gosh Amei! :)

Forumet fortsetter under annonsen
speedy.. hva betyr det da-.. at han speeder rundt hele dagen.. men han heter jo egentlig Little Ninjas Heartbreaker.. og han er jo det.. en liten hjerteknuser!!! Love

SPEEDY GONZALES :)

Guest

Lorca's Dramatic Look - Tinka.

Lorca er kennelen

Dramatic Look kommer sikkert av overbittet hennes (dramtisk utseende.. :wink: )

Og Tinka er et hundenavn som hele familien likte, vet ikke om det har noen spesiell betydning..

Lorca's Dramatic Look - Tinka.

Lorca er kennelen

Dramatic Look kommer sikkert av overbittet hennes (dramtisk utseende.. :wink: )  

Og Tinka er et hundenavn som hele familien likte, vet ikke om det har noen spesiell betydning..

Hehe du har glemt og logge ind :)

Nordic choice steel anastacia

Nordic choice steel er navnet på kennelen, anastacia kennelnavnet.

Amy er det hun blir kallet til daglig, og det betyr elsket og kjær :)

jeg har ikke peiling på hva navnene til mine hunder betyr har ikke satt meg inn i det. kan jo ramse opp navnene, vet vell ka noen av de betyr da. Tinka La-Zita - har ikke peiling kalles bare Tinka

Aiwa - he he he :) fant navnet på videospillerne og aner ikke hva det betyr, noen andre som vet så spytt ut slik at jeg også får vite det ? synes bare at det var enkelt og fint navn derfor heter hun det.

Angel - ikke vannskelig det da Engel. jepp ser på den serien som går på tv2 er hekta på den, til dagli så går denne hunden for Småen - liten, forde hun har alltid vært den minste valpen i kullet og hun er det nå også som voksen.

Bamse - The Withe Gentleman det sier vell seg selv det navnet gjør det ikke? banana banana banana noen som har hørt om bana airlines (dette har med musikk å gjøre altså) :D

Forumet fortsetter under annonsen

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• De skriver at det er bakterien providencia alcalifaciens som har skylden og at det kan være årstiden, varmere klima og ekstremvær som skaper problemet. Og at det endte med 43 døde og rundt 200 syke hunder.
    • Noen som har abonnement og kan sjekke om de skriver noe nytt her: https://www.dagbladet.no/magasinet/hundedoden/71825841? 
    • En valp i den alderen skal være tilgjengelig, tillitsfull og nysgjerrig. Du skal ikke føle deg skuffet over å ikke «ha fått til» en valp som åpenbart ikke var helt rett skrudd sammen.  Masse lykke til videre. Håper du får deg en ny (og velfungerende) hund etter hvert. 🙂
    • Vanskelig å fange på bilde, men hun snurrer 😂   Jeg vil se en hund på fjellet!
    • Var i Lillestrøm med lille propell forge helg og sjølv om ikkje resultata var sånn heilt knall, så er eg godt nøgd. Eg syns kritikkane var fine og vi reiste heim igjen med Norsk juniorvinner tittel  
      Oppdretter var der også, og lille propell blir jo hysterisk glad når ho møter dei, så på fredagen tissa ho i rein glede. Både på begynnelsen av dagen og når vi gikk innom rasestanden for og sei hade, fleire timar seinare. Jaddah... Vart like hysterisk på søndagen, men då klarte ho heldigvis å ha litt meir kontroll på blæra, men til gjengjeld var det ho som sto og hyyyylte så det nærmast ga ekko i hallen 🙈 Men alt i alt syns eg Cira oppførte seg veldig bra. Ho vil jo så gjerne hilse på folk, spesielt på dommere sidan ho då får "singla" ut ein person som også gir ho litt oppmerksomhet, så på søndag fikk eg beskjed om at eg hadde ein "crazy dog", haha! Han syns det var fint at ho var glad i folk, men det kan jo fort bli litt for mykje av det gode  😛  Fredag:
      «Utmärkt rastyp. Feminin och av god storlek. Vackert huvud och uttrykk. Välkroppad. Aningen rund i överlinjen. Rör sig ok från sidan. Kunde vara stabilare fram.» Dommar: Henrik Härling
      Resultat: Excellent, norsk juniorvinner 2019 Søndag:
      «14 mon. rather tall size but stil feminin outlock. Very friendly, feminin, good propotion. Typical feminin head. Good teeth. A bit hard expression. Well set ears. Rather big. Long neck. And when she stands free correct topline. Good ribcage depth of chest according to age. Very well muscled hindq. Still shows a rather youthful movements. Very nice character.» Dommar: André Van Den Broek
      Resultat: Excellent
      Kven er mest interessert i og sjå på tenna, skal tru? 😂
  • Nylig opprettede emner