Gå til innhold
Hundesonen.no

Treff i Bærum?


Recommended Posts

Nå som lille Tinka er blitt frisk igjen kunne jeg tenke meg et lite treff igjen før hun skal ha 12 ukers vaksinen (som betyr null treff av hunder på to uker).

Så det må altså bli før onsdagen neste uke! :)

Mulig plass for å treffes er Eiksmarka.. hit går det både T-bane og buss. Og det er et stort friareal vi kan treffes på!

Håper noen kunne tenke seg å være med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som lille Tinka er blitt frisk igjen kunne jeg tenke meg et lite treff igjen før hun skal ha 12 ukers vaksinen (som betyr null treff av hunder på to uker).

Så det må altså bli før onsdagen neste uke! :)

Mulig plass for å treffes er Eiksmarka.. hit går det både T-bane og buss. Og det er et stort friareal vi kan treffes på!

Håper noen kunne tenke seg å være med!

Hmm samboer'n jobber på Eiksmarka, kanskje jeg skulle vært snill å hentet eller kjørt han på jobben en dag og latt Lotta få et treff igjen også? :) Når på dagen sånn ca tenker du? Er det noe lys der så det hadde gått an å tatt det en kveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo ikke nå (uten hund) men det hadde vært supert om det ble flere ganger :)

Etter 12 februar har jeg valp som trenger å få hilse på snille hunder og gjerne valper hun kan leke med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo ikke nå (uten hund) men det hadde vært supert om det ble flere ganger :)

Etter 12 februar har jeg valp som trenger å få hilse på snille hunder og gjerne valper hun kan leke med ;)

Ja da bør "karantene"-tiden fra vaksinen også være over! Men ser jo ikke ut til at vi får det til innen hun skal vaksineres.. få som har meldt seg til nå..

Jeg har dessuten blitt syk nå, men vet ikke hvor varig det er *krysser fingre for liten forkjølelse bare*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen slutter på jobben klokka 19.00, så om dere vil treffes kan jeg og Lotta ta oss en tur før det en gang. (Er ikke veldig kjent på Eiksmarka da, veit stort sett bare hvor tennisklubben er, så jeg må i så fall ha noen veibeskrivelser!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja jeg tenkte friarealet som er rett utenfor tennisklubben så da finner du det nok. Kan jo evt. møtes der da!

Og Sju, det er bare å ta t-banen (linje 2 mot Østerås) til Eiksmarka, derifra er det kun noen 100m til der jeg tenkte vi kunne møtes! Ellers går det an å ta bussen 131 fra Oslo Bussterminal og den stopper også på Eiksmarka (rett ved t-banen).

Men passer mandagen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi se, hjemme klokka fire, middag klokka fem... hmm, kan spørre pappa om han kan kjøre meg kanskje, så får jeg heller ta t-bane/buss hjem igjen, hvis ikke rekker jeg neppe fram før klokka er nesten sju :lol: Kan vi ikke si rundt seks da? :lol: Vi holdt ikke på i stort mer enn en time forrige gang heller, gjorde vi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol blir alltid glad å å treffe andre voffer, men denne uken passer litt dårlig for oss - måtte evt bli i helgen eller senere.

Eiksmarka er ikke så langt fra oss, så skulle det bli flere treff hører vi gjerne om dem :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sees vi ikveld da! Mobilen min er 97 13 49 97, hvis det skulle være noe spørsmål om hvor vi skal møtes. Jeg foreslår Eiksmarka senter (det er rett nedenfor Tennisklubben og rett der hvor bussen/t-banen kommer). Det er en hunde/kattebutikk i den ene enden... det går jo an å møtes utenfor der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...