ellbell Skrevet 9. Mars 2008 Rapporter Skrevet 9. Mars 2008 Har lett høyt og lavt her inne og ikke funnet en tråd for Engelsk cocker spaniel. Så da må man opprette en! Min tispe "Made Just For You" - til daglig Justy, født januar 1995, så hun begynner å dra på åra. Hun har fra første stund vært et trofast familiemedlem - mer allsidig hunderase skal man lete lenge etter! Utrolig trivelig, menneskekjær, happy hund. Her har du stor hund i liten innpakning! Pelsen krever sitt, men det er ikke værre enn å gre igjennom et par ganger i uka. Siter
HHC Skrevet 21. Mars 2008 Rapporter Skrevet 21. Mars 2008 Morsomt å se bilde av "veteraner" ser ut som alderen ikke har satt så dype spor enda :-) Siter
Fanny Skrevet 21. Mars 2008 Rapporter Skrevet 21. Mars 2008 En annan typ av engelsk cocker spaniel - min Shejpa Siter
helenehelgesen Skrevet 21. Mars 2008 Rapporter Skrevet 21. Mars 2008 En annan typ av engelsk cocker spaniel - min Shejpa Gud for en lekker hund! Siter
Slevedyret Skrevet 4. April 2008 Rapporter Skrevet 4. April 2008 Vakker eldre frøken til trådstarter. Er veldig glad i Cockere, her er bilde av de to siste jeg hadde, begge er nå dessverre på de evige jaktmarker. Savnet etter Cocker merkes i heimen! Siter
Gjest Skrevet 12. September 2014 Rapporter Skrevet 12. September 2014 Hvor tolerante er cockeren mot kulde? Har de god pels? Siter
Kokospaniel Skrevet 13. September 2014 Rapporter Skrevet 13. September 2014 De klarer seg godt, men pelsmengden varierer. Mi er ei frysepunktet (blir stort sett holdt i kort pels), mens den vi hadde før kunne ligge ute i snøen i timesvis. Klabbing er større problem Siter
Gjest Skrevet 10. Mars 2015 Rapporter Skrevet 10. Mars 2015 Finnes det noen som bruker "show-cockeren" (altså ikke workingvarianten) til jakt? Siter
Kokospaniel Skrevet 11. Mars 2015 Rapporter Skrevet 11. Mars 2015 Det gjør det, det finnes til og med de som bruker amerikaner på jakt Siter
mokken Skrevet 13. Juni 2016 Rapporter Skrevet 13. Juni 2016 Lurer litt på aktivitetsnivået til cockeren i hverdagen, og ikke minst hvor mye tid går det med på pelsstell i løpet av en uke? Fortell gjerne litt generelt om livet med cocker Siter
Kokospaniel Skrevet 13. Juni 2016 Rapporter Skrevet 13. Juni 2016 Lurer litt på aktivitetsnivået til cockeren i hverdagen, og ikke minst hvor mye tid går det med på pelsstell i løpet av en uke? Fortell gjerne litt generelt om livet med cocker [emoji4] Hvis det er til deg selv, kan vi sikkert treffes og snakke om det. Hvis du er interessert i det. Jeg er feil dame til å si noe om pelsstell til utstilling, siden frøkna blir holdt forholdsvis kort. spoiler Spanielklubben møtes på Myrbø torsdager kl 18 1 Siter
Kokospaniel Skrevet 13. Juni 2016 Rapporter Skrevet 13. Juni 2016 Lurer litt på aktivitetsnivået til cockeren i hverdagen, og ikke minst hvor mye tid går det med på pelsstell i løpet av en uke? Fortell gjerne litt generelt om livet med cocker [emoji4] Hvis det er til deg selv, kan vi sikkert treffes og snakke om det. Hvis du er interessert i det. Jeg er feil dame til å si noe om pelsstell til utstilling, siden frøkna blir holdt forholdsvis kort. spoiler Spanielklubben møtes på Myrbø torsdager kl 18 Siter
mokken Skrevet 13. Juni 2016 Rapporter Skrevet 13. Juni 2016 1 time siden, Kokospaniel skrev: Hvis det er til deg selv, kan vi sikkert treffes og snakke om det. Hvis du er interessert i det. Jeg er feil dame til å si noe om pelsstell til utstilling, siden frøkna blir holdt forholdsvis kort. spoiler Spanielklubben møtes på Myrbø torsdager kl 18 Den er en av flere raser som står på kanskje/bør vite mer om listen. Langt frem i tid i såfall, så foreløpig er det kun for nyskjerrighetens skyld. Prøvde å finne en liten, middels aktiv mascot, men har så langt ikke funnet noe aktuell rase. Så da får jeg se litt på mellomstore alternativer Siter
Kokospaniel Skrevet 13. Juni 2016 Rapporter Skrevet 13. Juni 2016 Cockere kan de, er rett nok ikke gjetere. Sett bloggen til Ida og Sjoko? Siter
Kokospaniel Skrevet 13. Juni 2016 Rapporter Skrevet 13. Juni 2016 Cockere kan de, er rett nok ikke gjetere. Sett bloggen til Ida og Sjoko? Siter
Recommended Posts