Gå til innhold
Hundesonen.no

Utstyr du IKKE trenger


Recommended Posts

Har også en hel del ubrukte ting her hjemme, og altfor mange bånd og stæsj. Men regner med å få brukt endel på Ace når hun kommer :P

Kanskje vi kunne ha laget en tilsalgstråd der alle la inn ting de ikke trenger lenger - sikkert noen andre som trenger?

Det er jo allerede "kjøp og salg" her på forumet under "Off Topics" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo allerede "kjøp og salg" her på forumet :)

Joda, men i steden for/ i tillegg til en tråd om hvor mye unødvendig utstyr man har kunne man kanskje heller laget en tråd om at man har noe utstyr til overs man vil selge - og da under "kjøp og salg" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit at jeg har 3 hunder, og bruker 4 typer fôr, men 7 fôrtønner i str 2 - 20 kg har jeg egentlig ikke bruk for... (Men jeg trenger 2 stk 5 kg fôrtønner da.... he he).

Og så er det jo en del band som tilhørte de gamle hundene mine, som ikke passer, selv om Vida har arvet noe fra den forrige schäfertispa.

Kløvet mitt bruker jeg ikke så ofte noe mer. Men kjekt å ha sikkert.

Ellers to stykk skjerf til Bogar fra Ungarn. De er litt for små faktisk. Og egentlig ikke så pene.

Diverse band på ca 1 meter.

Jeg vant en flaske med en vannkopp til på et stevne, men den var jo helt tragisk egentlig...

Diverse strupelenker i metall og stoff. Bruker det så og si aldri. Aner faktisk ikke hvor de ligger nå...

X antall sorte utstillingsband til Bogar, når jeg stilte han ut i blank lenke og sort band.

En klotang som ingen av hundene liker.

Sikkert en haug til. Ene fôrtønna er full av diverse dill...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antitrekksele (tror jeg har kastet den)

Flexi (også kastet)

Halti (aldri brukt)

Diverse valpehalsbånd (man får da bruk for den en gang vel, og så er de sååå søte)

Korte lenker (a la 50-100 cm, kan jo overhode ikke brukes til noe nyttig)

Kjettinglenke (macho, til den gangen jeg ikke får meg rottis eller noe sånt :P)

Totre haneføtter

Skotskrutet dekken :)

Savner en "lett" sele (har bare nomesele til den ene nå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang jeg får råd, skal jeg kjøpe en kjempefin sele. Vet akkurat hvordan! Har tre seler fra før, men ikke sånn!! Vil ikke selge noe utstyr, jeg. Kjekt å ha! :)

Sånn er jeg også, vil ikke selge, kan få brukt for det en vakker dag. :P

Hvordan sele skal du kjøpe??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

omtrent alle kjøpte hundeleker er waist of money hos meg! han trives myyye bedre med en kork eller bamse eller for å si det sånn.. hjemmelaget leker... så en refleksvest.. den passet rundt hode og slikt men rundt livet er den aaalt for stor og det går ikke ann å regulere den! hmmf...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel det må vel være alle dekkene :wub:

noen som sa at shih tzu burde ha det.

:D:D

da har dem ikke møtt athene hun har ikke behov noe hun.

ellers :D jooo

jeg kjøpte en sånn hmm

kløv til bonnie. hunden til mine foreldre.

men hun døde ;)

så den ligger jo der bare da.

kanskje athene kunne gå med den :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har endel som bare ligger:

*flexibånd- Forstår ikke at folk kan ha kontroll på hundene med bisse båndene :wub:

*2 bånd som er 1 m. Det er for kort, siden jeg ikke har så store hunder. Trenger 1,5 m.

*Masse leker uten pip i. De liker ikke hundene mine.

*Et Harly D. halsåbånd som er alt for stort.

*Mange seler som nesten er like.

Sikkert mye mer også.. Men det var dette jeg kom på i farten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

med tre hunder i hus ,er det sjelden jeg kjøper noe som ikke faller i smak hos iallefall en av dem..Janka liker alt av leker,bare det er en leke hehe..men har sikkert litt vel mange halsbånd og turbånd..tenker at det er alltid kjekt å ha hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

* 8 halsbånd, i forskjellige varianter, rundsydd, flettet og vanlig lær, nylon, strup, halvstrup, ikke strup

* valpehalsbånd, har mistet oversikten, for de ligger strødd over hele huset. Fant nettopp en bittliten blå en.

* 10 liner (for hvem vet vel hva man kan få brukt for), bruker faktisk de fleste....

* En hel kasse med baller og leker, dyra er kun glad i tennisballer fra Nille og skinnfilla si. Må likevel handle knuter, draleker både i skinn og stoff, diverse pipedyr mer eller mindre solide og varierende i form.

* 6 seler (har jo to hunder) 2 til sykkel og 2 til ski. At det nå ble to til overs ser vi bort i fra. Må ha bare må ha, også så de så fine ut!

* 3 sporseler! 3 faktisk! Jeg går jo ikke spor engang! Til min unnskyldning, så gikk jeg mye spor med gamlegutten.

* Matskåler! For er man tur så glemmer man jo slikt, og må man handle nytt. Da gjør man det skikkelig

* gobiter... mm kjøper stadig vekk godbiter som dyra ikke liker, de vil helst ha fersk vare

* Fortønner (jeg forer rått)

* tørrfor (forer fortsatt rått), kjøpt inn i et annfall av å bruke masse penger på noe helt unødvendig.

* 3 klotenger

* en del børster og dill

* fjollete dekken :) Men fint da!

Nå kommer jeg ikke på mer i farten. Min dilla er leker og halsbånd, hva jeg skal med alt det aner jeg ikke, matskåler og bånd er forbruksvare (ingen logikk). Ikke er det noe å selge heller, for det har jo blitt brukt litt.

Dette er det jeg bruker så godt som daglig og som jeg ikke angrer på at jeg kjøpte:

*Bånd med hanefot.

* To korte liner

* rundsydde halsbånd eller combat halsbånd (:))

* tennisball og/eller ball med snor i

*matskål og vannskål (selvfølgelig)

* pluss alt trenings utstyret mitt

hehe ja det var jo mye... klart jeg har brukt for alt det andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flexibåndet er noe jeg ikke har brukt mye. bare et par ganger. tror ikke jeg kommer til å bruke det mer heller. En del leker som jeg ikke har hatt bruk for.

Massevis av halsbånd og bånd som jeg syns er så fine men som jeg kanskje bare har brukt et par ganger. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig ikke kjøpt så mye unødvendig utstyr.

Kanskje fordi moren min betaler for det meste og er litt streng når det gjelder mine innkjøp(som kanskje ikke alltid er like fornuftige)

Jeg tror de eneste unødvendige tingene jeg har kjøpt er en genser(i akryl) som ikke varmet i det hele tatt og en flokeskjærer som er altfor sløv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...