Renate A Skrevet 10. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2006 Lurer på om dere kan gi meg good and bad om rasen, og gjerne seriøse oppdrettere i Norge eller utlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vipsen Skrevet 10. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2006 Som en start kan du jo se på trådene her og her Ellers er det noen med Dvergdachs her inne, Zipp vet jeg i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 10. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2006 Som en start kan du jo se på trådene her og her Ellers er det noen med Dvergdachs her inne, Zipp vet jeg i hvert fall. Tusen takk Vipsen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mina Skrevet 11. Mars 2006 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2006 Oh, så ikke denne før nå jeg. Vel, jeg vil ikke tro de er SÅ forskjellige fra andre størrelser, standard eller kanin. Jeg syns dvergen er akkurat passe størrelse, standarden ble for "stor" og kaninen ble for liten. Jeg tror det meste av positivt og negativ kommer frem i trådene Vips sendte deg til (uten at jeg har lest hele trådene). Hva hårlag tenker du på? (med tanke på å komme med seriøse oppdrettere).. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 11. Mars 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2006 Oh, så ikke denne før nå jeg. Vel, jeg vil ikke tro de er SÅ forskjellige fra andre størrelser, standard eller kanin. Jeg syns dvergen er akkurat passe størrelse, standarden ble for "stor" og kaninen ble for liten. Jeg tror det meste av positivt og negativ kommer frem i trådene Vips sendte deg til (uten at jeg har lest hele trådene). Hva hårlag tenker du på? (med tanke på å komme med seriøse oppdrettere).. Jeg tenker helst på langhåret de som pleier å være rødlige i pelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar