Gå til innhold
Hundesonen.no

Ekstremt destruktiv

Mirai

Recommended Posts

Hunden vår var (og er noen få ganger nå også) litt av en gnager, jeg tror det skyldes at han til tider har litt separasjonsangst.

Vi forsøkte også med slik Bitter-spray, men gale hunden gnagde like mye som før, men med noen bisarre uttrykk i ansiktet... ;)

Løsningen for oss har vært og rydde unna (fordelen med det er jo at det alltid er strøkent her!), dessuten har gnagingen hans avtatt jo eldre han har blitt, han er nå snart to år. Jeg begrenser forøvrig plassen hans slik at han kun får være på kjøkkenet dagtid (bur kommer jeg aldri til å bruke), og setter alltid på radioen før jeg går hjemmefra. Passer også på og ikke hilse altfor blidt på han når vi kommer hjem om ettermiddagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sluttet så og si helt med å ødelegge da vi flyttet og han fikk større plass å bevege seg på. Han hadde noen tilbakefall men ikke noe ekstremt...

Jeg synes at å spise 50-lapp å fjernkontrollen til dvdspillern var ekstremt nok jeg....... ;)

50lappen var grei da, fikk ny i banken når vi kom med alle bitene å sa hvasom skjedde.... :)

Men fjernkontroll koster 400kroner... ;)

Noen tips.

Det er jo litt vanskelig med hesten (mona) , men å rydde vekk alt...

Så avgrense området hennes når hun er alene, men det var vanskelig.? Barnegrind ol. er umulig.?

Å kjøp tyggeben å leker, lære hvasom kan bites på å hva som ikke kan bites på...

Å få henne trett å slapp med lang tur å herjing, så hun sover mens du er borte...

Kan jo bare være en fase hun går gjennom.... :D Rydd vekk FJERNKONTROLLER å PENGER å andre verdifulle ting verfall... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...