Gå til innhold
Hundesonen.no

min "bilde" side

bitteliten

Recommended Posts

Kjempe fin side da :( men du kan du ha mange bilder der du har hjemmeside?

Jeg har opp til 500mb, på siden min. Så jeg kan ha mye bilder. Har bare brukt en liten del av den.

som regel når man bestiller hotell så kan man velge hvilken str man ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin side :)

Mange flotte bilder og titte på!

Du er en flink fotograf!

Tips:

^ På noen av sidene er det vanskelig og se hva det står på linkene i forhold til bakgrunnen.

^ Dette er kanskje bare meg, men jeg er ikke så glad i den fargen som er "standard" for linker, enkelte steder på siden din syns jeg ikke den passer helt inn med bakgrunnen.

^ Et tips som ofte går igjen er samme bakgrunn på alle sidene, men jeg vet ikke helt med din side... Det gjorde meg ingenting at bakgrunnene var forskjellig :)

^ Synd at man får se at bildet i bakgrunnen "kommer igjen" bortover dersom man har litt stor skjerm, men dette er mest sansynlig ikke noe du kan gjøre så mye med.

Jeg tror jeg la igjen hilsen i gjesteboken din...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin side :P

Mange flotte bilder og titte på!

Du er en flink fotograf!

Tips:

^ På noen av sidene er det vanskelig og se hva det står på linkene i forhold til bakgrunnen.

^ Dette er kanskje bare meg, men jeg er ikke så glad i den fargen som er "standard" for linker, enkelte steder på siden din syns jeg ikke den passer helt inn med bakgrunnen.

^ Et tips som ofte går igjen er samme bakgrunn på alle sidene, men jeg vet ikke helt med din side... Det gjorde meg ingenting at bakgrunnene var forskjellig :P

^ Synd at man får se at bildet i bakgrunnen "kommer igjen" bortover dersom man har litt stor skjerm, men dette er mest sansynlig ikke noe du kan gjøre så mye med.

Jeg tror jeg la igjen hilsen i gjesteboken din...

Tusen takk for skryt :huh: , gode råd og hilsen. Skal prøve å gjøre noe med fargen på linkene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 months later...
  • 1 month later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...