Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen i familien min vil avlive hunden sin :o(

Nenya

Recommended Posts

Tidligere i dag fikk jeg telefon fra min mor som fortalte at puddelen hun passer for noen i familen mens de er i syden skulle avlives. Josefine som hunden heter skulle egentlig avlives i morgen men jeg sa til mamma at hun skulle avbestille timen og at jeg skulle avertere etter nye eiere. Hun har nå fått klarsignal fra eierene om at vi kan prøve og omplassere hunden. Jeg blir så sint på disse folkene for jeg hørt fra min mor at de ikke har vært noe flinke til å stelle pelsen hennes. Mamma har flere ganger hentet hunden og klippet henne ned fordi hun har vært så full av floker. Mye kjeft har hun også fått. De spurte også mamma om jeg kunne finne frem til noen som hadde siameserkatter siden jag er så mye på diverse hunde/dyreforum. NEI sa jeg da :) Kommer aldri til å hjelpe de med å få seg noe dyr, sa at da måtte de lære seg å ta vare på den hunden de allerede har.

Jeg har nå satt inn annonse her, på dyrenett og på finn.no så jeg håper noen ringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Josefine har fått seg et nytt hjem og flytter allerede på onsdag. Hun får et nytt flott liv på et lite småbruk :mellow:

Det som er litt morsomt er at den nye eieren er en dame som mamma kjøpte sin første puddel av for mange år siden så de ble sittende å prate sammen lenge.

Jeg er så glad for at det endte godt og tenker med gru på at hun skulle vært avlivet tildligere i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...