Gå til innhold
Hundesonen.no

Vi har kost oss i snøen i dag!

jaktlykke

Recommended Posts

Flotte bilder. Deilig med litt bilder av hunder som bare slapper av i skogen. Hvaslags kamera har du?

Jeg har nettopp kjøpt det - har kun hatt kameraet i noen uker og driver og leker meg enda.... Det er et Nikon D50 digitalt speilrefleks. I LOVE IT :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte bilder av flotte hunder! :icon_redface:

Hva er de blanding av?

Aika (den digre gule saken) er blanding av akita inu og alaskan malamute. Amigo (propellen som henger i kjeften på Aika) er en stabijhoun (fuglehund fra Nederland). Sonny (den tjukke gamle sorte med masse grått i skjegget som er litt med på bildene) har labrador/golden/doberman/schäfer i seg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kameraet ligger rundt 6000,- med veske og objektiv. Se forresten "TV 2 hjelper deg" i kveld kl. 20.30 - der skal de teste digitale speilreflekskameraer - deriblant dette :icon_redface:

Jeg spanderte forresten en stor minnebrikke til kameraet med det samme - så det ble nærmere 7000,- til sammen. Men det har du igjen for; du kan ta opptil 1000 bilder på høyeste oppløsning (beste kvalitet) og borti 3000 på lavere. Så det er bare å holde knappen inne og vips! har du tatt 300 bilder (som jeg i går, hihi!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Opprett ny...