Gå til innhold
Hundesonen.no

Skrytetråd/positiv tråd

Aya

Recommended Posts

Blir jo nesten litt rørt over alt det pene dere skriver om meg jo :icon_redface::P

*må få Trond til å lese at jeg alltid er glad og sprudlende, han har fått intrykk at jeg er et PMS-monster*

Gunn (scarlet): Min bedre halvdel :D Gunn setter jeg utrolig pris på! Hennes telefonsamtaler lyser opp dagen når jeg er sint og lei. Og de gode klemmende jeg får når vi møtes er ekte og varme! Glad i deg Gunn !

Jeanette (Jeampi): Glad og morsom jente, som jeg neeesten fikk med meg på roadtrip :P Er kjempe dyktig med lille Pito. Og deler handler interessen med meg!

Wesminster: Litt stille i det siste, noe som er kjempe dumt :P Men når du er her så er du morsom, saklig når det trengs, glad jente og flink fotograf. (liker så godt det bilde av Tinka med pinnen)

Ricco(Sølvi): At du klarer å holde deg seriøs i alle debatter fatter jeg ikke, har MYE å lære av deg tror jeg :P Du er en strålende dame, med et smil som kan lyse opp et rom! Arne er ikke brker her, men han får da sin halvdel av neste kompliment :P Jeg må bare si at dere virket som om dere hadde det så godt sammen, dere utfylte hverandres personlighet på en måte det ikke er ofte jeg ser i forhold!

Jaktlykke:Første gang jeg så deg, så jeg bare et stort smil og en veivende hånd på andre siden av hallen, da viste jeg at jeg hadde truffet den rette personen jeg hadde chattet med! Og inntrykket om en glad (og veivende? :P) dame har jammen holdt seg! Energi i bøttevis en egenskap hun deler med sin Amigo. Og i tillegg er hun knalltøff jeger... noe mine hunder setter pris på :P

Marianne:Den blonde grevinnen :P Marianne får meg alltid i godt humør når jeg chatter med henne! Og med mange artige mailer! Hun er lett å snakk med, og har mange likhetstrekkmed min egen personlighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky

Lise med Luna:

Du er en kjempetøff jente, med en utrolig herlig og morsom aussiejente :icon_redface: Du er kjempeflink med treningen, og aktiviseringen av Luna, og du er en jente med humor`n i behold :D Du er ærlig, og tør å stå for det du mener, og du er flink med hund og trening generellt. Er helt sikker på at du vil komme langt i både lydighet og Agility (og kanskje andre sporter?). Du har samme mening som meg når det gjelder aussien og dens mentalitet og hva den er ment for, og det er morro å ha en venninne med samme ånden for aussien :P Er sikker på at vi skal trene gjeting sammen en gang i fremtiden med våre aussies :P Også er du firmeningen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei alle hundefolk! 😀 Jeg er på jakt etter en ny turkompis og følgesvenn. Jeg har tenkt på rase lenge og ønsker også innspill fra dere, så håper dere kan hjelpe meg. Jeg er tidligere vant med Alaska Husky da jeg har hatt 2 av den rasen, jeg elsker polarhunder og liker veldig personligheten og ærligheten til huskyene, så jeg var i utgangspunktet bestemt på en ny Alaska, men har senere sett mye på Siberian (SH grunnet at jeg liker at de er kraftigere) men så er det som trekker ned at jeg gjerne ønsker en som kan være litt løs i rundt meg når jeg holder på ute uten og stikke av, har også sauer beitende rundt eiendommen så det er jaktinstinktet som er litt vanskelig. Jeg bor på et stort småbruk med masse plass, går mye turer både i skog og på fjellet. Har også sett litt på rasen Lapsk vallhund, da de er litt like i utseende men den er en gjeterhund og har lite jaktlyst, gjeterhunder har jeg lite erfaring med og er redd det kan bli slitsomt mye lyd (helt greit med lyd når de er i aktivitet og lek) men vil ikke ha en som står å bjeffer hele dagen. Er også redd for at den skal begynne å gjete på alt. Jeg har gått litt tom for alternativer på eventuelt flere raser, og der håper jeg dere kan hjelpe. Er også interessert i å høre erfaringer fra folk som har Siberian eller Lapsk.
    • Vesle Yoshi er blitt over 2 år nå. Vi driver stort sett med blåbær løp da han er en smule overivrig på stevner og vil hilse på alle, så vi er avhengig av gjerder. Han har dog startet noen offesielle stevner. Han ble 3. beste agility hund i japaner klubben. Han er fremdeles minstemann i flokken og er kjempeglad for at båndtvangen er over, han elsker å løpe.
    • Han er helt nydelig😍  Blir veldig nysgjerrig på en sånn en dag😅
    • Tusen takk for det. Da er oppdretteren useriøs men jeg visste ikke om det før jeg kjøpte valpen. Ikke alt man kan lese om på dogweb eller Facebook.
    • Nei, seriøse oppdrettere lurer naturligvis ikke valpekjøpere. Useriøse oppdrettere gjør hva de vil.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...