Gå til innhold
Hundesonen.no

Balders hjemmeside

Rabalder

Recommended Posts

Skrevet

Siden er bra den...

tips.

-ikke bruk sms-smilyer i teksten...

-Bilder kan med fordel linke rett til bilder, uten at man må innom enda en side før man er der.

-liker ikke reklamen til piczo, men det er det vell ingeting å gjøre med...

Ellers en bra side med enkelt oppsett, lett å bruke å relevant info... :D

Skrevet

Takk for tips :D

Edit: Sånn nå skal i hvertfall sms smilene være borte og har laget direkte link til Bilder :D

Hvis noen har flere tips tar jeg gledelig i mot dem :D

Skrevet

Sida var kjempe fin den, å for ikke snakke om den utroooolige fine hunden din :D jeg er da heldig å får ikke reklame på siden din har reklame blokker :D

• 3 weeks later...
Skrevet

Flott side :D

Rabalder er så fin altså :D

På min pc kom de vakre bildene av Balder (på siden om han) opp ganske sakte (og jeg har et relativt raskt brebånd), men det er ikke så lett å gjøre noe med kanskje?

(har selv en bildeside som det kanskje går litt tregt for bildene og komme opp på, så jeg skal ikke uttale meg for mye om det...(jeg får ikke gjort så mye med det heller ))

Skrevet

Pen side. :-) En av de bedre i piczo ja. Reklamen må man leve med vel... (hint... start.no har et reklamefritt alternativ...)

Bruker litt lang tid på noen av bildene. Og det er vel ikke mulig å få meny på alle sidene med piczo? Har enda ikke sett noen ha det. Synes det forstyrrer litt at man må bla tilbake fra hver side.

Flott hund også. :-D

Skrevet

Tusen takk for tilbakemeldinger :P

Anne og andre som vil linke: Link i vei :P

Er ganske irriterende den reklamen ja og de trege bildene, søsteren min går media, skal få henne til å hjelpe meg med ny hjemmeside når hun har lært seg dette :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men hva gjør man om det ikke går? Og hvor lenge prøver man å få det til å funke? 
    • Det er veldig individuelt. Jeg har aldri hatt noe problem med hundene og sjelden kattene, men tok til oss en voksen omplasseringskatt som gikk etter hundene og angrep dem, han ble levert tilbake. Har tatt til meg både kattunger og voksene katter, men aldri prøvd med "ikke kattevante" voksene hunder. Har hatt Sheltie (gjeterhund) og aldri hatt noe problem, men har du hund med høyere gjeterinstinkter kan det bli problemer.  Noen ganger går det sånn også. Passhund (Jämthund) og ny ungkatt.  
    • Generelt sett, ja. Gjeterinstinktet er et "subsett" av jaktinstinkt. Det betyr ikke at det ikke kan gå, mange gjeterhunder lever jo for eksempel på gårder sammen med katter. Men å leve inne i samme hus blir fort noe annet igjen. Du kan jo snakke med oppdretter om hvordan foreldre og søsken evt. går med katt, og du vet kanskje selv hvordan hundene dine reagerer på katter og andre smådyr på tur? Selv om det er noe litt annet så gir det en indikasjon på hvor sterkt jaktinstinktet er.
    • Har gjetere høyt jaktinstinkt? Jeg har gjeterhunder.
    • Det kommer an på hunden og katten, gemyttene deres, og hvem som kom først i hus. Hunder med høyt jaktinstinkt (gjetere, mynder, terriere mm.) går generelt dårligere med katter fordi de trigges lettere til å jage dem. Vi hadde to katter da vi fikk hund, og det gikk aldri bra. Vi endte med å omplassere kattene. De var dog voksne omplasseringskatter som ikke var spesielt trygge i utgangspunktet, og vi kunne ingenting om hundetrening og fikk en rase med mye jaktinstinkt.  En voksen og trygg katt og en valp med mindre jaktinstinkt har større sjanse for at det går bra, eller en kattunge sammen med en voksen hund som ikke har vist mye interesse for å jage katter. De fleste kan trenes og tilvennes med litt kunnskap, men ikke alle. 
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...