Gå til innhold
Hundesonen.no

sliiiiten! - om å komme hjem fra tur.

henrikke

Recommended Posts

hater å gå tur på glatta, om jeg ikke har et problem med en hund som drar , så får jeg det da iallefall..

Uansett, Nå ligger pelsen utslått på sofaen, ikke en gang en wienerpølse under nesa gir noen reaksjon.. Da er man sliten da..Når man i tillgeg har hengt i baken på ei tispe under hele turen , så er vel ikke det så rart..( uoppdragne mannebeist!) :):)

Gud hvor lei jeg er av holke, allerede.. hvor er våren?? :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste det var en grunn til at jeg har liten hund.. men 13 kilo trekk er også trekk.. :icon_redface:

ehehe...

toya veier nesten 40 kg hu...

så tenk deg når hu bestemmer seg for å ikke høre... så glatt som det er nå...

men er heldig og hu hører som regel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iiiiingen sympati i det hele tatt IW??? :icon_redface:

Nei :) Hehe! Du kan prøve å gå tur med Mona på hålke - så tenker jeg du priser deg lykkelig over din egen hund etterpå :)

Forresten: Med de nye reglene er det ikke lov å ha både tekst og banner i signaturen, du må fjerne en av de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D mulig det bare er meg, men trenger ikke hjelp av bikkjene for å gå på tryne på glatta jeg ;) De er dog veldig flinke til å hindre meg i å komme opp igjen, han store syns at det er helt suuuuuuperkult - leke joooo! "Gjør det en gang til a' muttern!" <_< Og minsten skal trøste, klatre på meg, smiske, snuse og sjekke at alt er i orden... ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...