Gå til innhold
Hundesonen.no

Ang sletting av tråder.


Recommended Posts

Jeg lurer på en ting; Hvorfor skal tråder slettes og stenges så fort noen setter spørsmålstegn ved andre brukere (som selv har deltatt i tråden) ?

Ja, jeg snakker om KO tråden nå. Jeg forstår ikke hvorfor den ble slettet. Og jeg forstår ikke hvorfor "tråden om KO-tråden" ble stengt.

En bruker, jeg trenger ikke å nevne navn , hevder av h*n er den eneste på forumet som kan svare på det stilte spørsmålet, og når jeg senere i tråden kommer med en reaksjon på dette blir den stengt?!

Hvorfor holde hånden over brukere som HELT TYDELIG er ute etter å provosere og lage sur stemning? Hvorfor stenge tråden så fort det blir satt spørsmålstegn ved enkelte brukere?

Hvorfor beskytte brukere som selv gjør alt de kan for å lage f**nskap?

Jeg antar at de fleste vet hvem jeg snakker om. Jeg er klar over at vedkommede er ute etter oppmerksomhet, og jeg er klar over at man ved å komme med reaksjoner på det denne brukeren skriver GIR h*n denne etterlengtede oppmerksomheten. Men ærlig talt, hvorfor skal moderatorene holde sin hånd over en slik bråkmaker?

Hvis enkelte brukere har lov til å provosere da må vel vi andre ha lov til å komme med reaksjoner på dette?

Hvorfor stenges tråder så fort de kan skade ENKELTE brukere?

Hvis noen hadde spurt om whippet, skulle vi da stengt den tråden, fordi det er whippeteiere her inne? Greia blir den samme synes jeg.

Har aldri sett noe lignende.. Her beskytter dere faktisk den som sørger for å lage dårlig stemning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden du snakker om ble stengt og deretter fjernet grunnet formulering av startinnlegg og har ingenting med spesifikke raser eller personer å gjøre. Brukeren som startet tråden har blitt oppfordret til gjerne å starte en ny men da men en annerledes formulering. Det er også fritt fram for andre brukere å starte diskusjoner angåenden hvilken som helst rase, dette skrev også Espen i et innlegg i denne tråden

Ingen brukere her inne har krav på eller blir utsatt for annerledes moderering enn andre. Har dere klager angående enkelte brukere så send gjerne pm til en av moderatorene eller admins så blir disse behandlet fortløpende. Syns man en bruker overskrider reglene eller nettiketten oppfordrer vi i Retningslinjene til å gjøre en moderator oppmerksom, ikke å forsøke å ordne opp selv.

Angående stenging av "tråden om tråden": Tilbakemeldinger er en kategori for nettopp dette, tilbakemeldinger (og evt få svar fra ledelsen på disse), og ikke diskusjon, det har man nok av andre kategorier å bruke til. Tråder som utvikler seg til diskusjoner vil dermed bli stengt. Man står fritt til å opprette en ny tråd i en passende kategori.

Vipsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si meg enig med huldra, jeg synes det er rart at et forum på størrelse med det dette har blitt ikke har noen ordentlige retningslinjer for moderator jobben? Jeg er selv modd på et større forum enn dette, og der skal man unngå sletting og redigering med mindre det er nødvendig ( regelbrudd) Her var det ikke noe regel brudd , men ANGTAGELSER, og det blir noe ganske annet. At dere modder ikke snakker med hverandre om hva dere skal gjøre med div tråder finner jeg også litt merkelig. Det kan virke som moderatorene heller sletter tråder som en rask løsning for å lettest mulig unngå konfrontasjoner som MULGIENS kan oppstå? Det virker heller ikke populært å sette spørsmåltegn ved moderatorers avgjørelser?

Modorator jobben er en offentlig stilling, med alt det medfølger. Vet at flere unngår sonen nå pga det vi tar opp her. Vi er vel voksne mennesker alle her, så hvorfor beskyttes som en gjeng barnehage unger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei - det var ikke en moderator som slettet denne tråden, men en administrator. Vi endret rutinene for moderering igår, så lignende tråder vil ikke bli slettet så fort nesten gang. Vi kommer ikke til og bruke mer tid på og svare i denne tråden eller lignende, hvis noen ønsker en diskusjon rundt den spesifike rase så lag en tråd selv istedenfor og bruke tid på og klage her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Vill var 12kg ved 17 uker/4mnd, og har endt opp på 19,5kg og rett over 50 cm😅 Roet seg betraktelig etter 5mnd😅
    • Tenkte det passet fint med en liten oppdatering, nå som jeg snuser litt innpå forumet igjen og Sydney har blitt en gæmlis Om tre dager har hun rund dag, og har vokst et ordentlig hvitt skjegg. En god gammel dame har hu altså blitt, men ennå sprek som bare det. Akkurat nå chiller vi etter å ha tatt oss en fin tur på fjellet Lett og deilig regn, og lite folk. Tok ikke med kamera, så blir mobilbilder! Hun ser så kompakt og rar ut her, haha Er igrunn spinkel.
    • 13-åringen min har også bare ett gir, og hun løper alle turer. Hun har i tillegg en del muskelsvinn, bilyd på hjertet og en skranglete skulder, så en frisk 13-åring tenker jeg i hvert fall det er uproblematisk å løpe med. Jeg har fått beskjed fra veterinæren om at jeg bare skal la min styre tempoet som hun vil.
    • Jeg har en eldre hannhund på 13 år, blandingshund, mor er husky. Han er et sportstype, bygd lett og rask. Veier 26-29 kg, varier i vekt, pga han fortsatt blir like surrete når nabotispene har løpetid 🙊 Han har alltid vært med på lange gåturer og sykling/løping/ski. Har redusert litt på turene som han er med på, men har han med på intervall løping, maks 4 km.  Han er usedvanlig sprek og holder koken på tur, dersom han sakker tempoet så følger jeg han. Veterinæren sier han er ekstremt sprek og frisk for alderen. Har minimalt med muskelsvinn og bevegelsesapparatet er som på en unghund. Ellers frisk med god hjerte/lunge helse. Hun mener han bare har godt av løpeturene, men jeg bekymrer meg alltid for at det blir for mye.. Han har aldri vist tegn til at det er for mye, han elsker å løpe, og vi går både før og etter løpingen. Han henter seg like fort inn som alltid etter løpeturene.  Har han aldri med på løpetur i solsteik eller over 20 varmegrader. Da holder vi oss til å gå.    Er det noen som har eldre senior hund som de løper med? Skjønner at jeg bare skal være veldig fornøyd med sprek og frisk gammelmann i hus, men jo eldre han blir, jo mer bekymret blir jeg for at noe skal skje han ❤️ 
    • Ja, de roer vel kanskje ned voksingen veldig nå fremover, ikke like eksponensiell som den har vært til nå  
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...