Gå til innhold
Hundesonen.no

Caro


ElinT
 Share

Recommended Posts

Født 03.04.99, død 05.01.2002.

Min kjære god gutt, tur kamerat,og trenings kompis ble bare 3 år.Caro elsket å gå tur, leke med andre hunder og trekke meg på ski, og å trekke ungene i vogn. Han var en ordentlig kosebamse, elsket å ligge i sofaen og bli klødd, og sov i senga mi om natta.

Det gikk så fort når han ble dårlig, og dyrlegen som var på vakt på kvelden da symptomene begynte mente at han bare hadde urinveis infeksjon. Jeg insisterte på blodprøver, men dyrlegen ville ikke selv om hunden tydelig var dårlig. Han mente det ikke var nødvendig og han var eneste veterinær på vakt. Dagen etter kontaktet vi vår vanlige veterinær og fikk blod prøver. Caro gutten var blitt mye verre i løpet av natta, og klarte nesten ikke gå. Noe var alvorlig galt.

Svaret på blod prøven fikk vi utpå formiddagen; det var nyre svikt og det var for sent å gjøre noe. Dyrlegen anbefalte meg å la han slippe med en gang, han kom ikke til å bli bra igjen.

Jeg tenker ofte på om noe kunne vært gjort for å redde han hvis jeg bare hadde stått på mitt om å få ta blod prøver den kvelden, og jeg kommer alltid til, innerst inne å klandre både meg selv og den første veterinæren for at jeg mistet min kjære god gutt...

Caro.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...