Lizzi Skrevet 23. Februar 2006 Rapporter Skrevet 23. Februar 2006 Jeg har da en liten dach jente på 5månder. Hun er black/tan og kommer fra skjold. Da vi var og hentet henne var det en forsiktig liten klump jeg fikk i armene av oppdretter (hvor har den forsiktigheten tatt turen ) Turen hjem gikk over all forventning med tanke på at hun ikke hadde kjørt bil før. Da vi kom hjem var det lukting rundt i fre en stund og tisse litt på gang gulvet <_< Til daglig så koser vi oss sammen og trener litt blodspor i hagen (hun er blitt kjempe flink), eller så er vi på fotball banen og kaster ball. Dette er jo alltid en stor favorit Ellers så er Nikita en gla liten turbo hund som aldri sitter lenge i ro Slenger til noen bilder og kos dere masse me di dagen vi hentet henne. her er vi nett komt hjem. ikke en uvanlig stilling nei Her er hun ute i den første snøen sin=) Og veldig vanlig positur=) Dette måtte bare bli med fordi hun ser så utrolig stolt ut på det bilde Til slutt et bilde av Pomb Han er den nye lillebroren til Nikki og kommer til oss i slutten av Mars Han er inni der et sted
Toya Skrevet 23. Februar 2006 Rapporter Skrevet 23. Februar 2006 hehehe... morsomt bilde på slutten han er inni der ett eller annet sted ... hehehe... .skjønne hunder da
Lizzi Skrevet 23. Februar 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Februar 2006 oi skal jo stå pomba da skriveleif
Ricco Skrevet 23. Februar 2006 Rapporter Skrevet 23. Februar 2006 Så mange fine bilder! Nydelig er hun. Dette bildet her er helt fortryllende! Se valpemagen da!
Tine Skrevet 23. Februar 2006 Rapporter Skrevet 23. Februar 2006 Kjempe fine bilder da, utrolig herlig rase det der...
Silje Skrevet 23. Februar 2006 Rapporter Skrevet 23. Februar 2006 Så fine dem er! gleder meg til å få treffe lille Pomba
Lizzi Skrevet 23. Februar 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Februar 2006 Så fine dem er! gleder meg til å få treffe lille Pomba Ja du må bli me opp en dag du Silje og se om du er enig me meg i valge mitt
Lizzi Skrevet 23. Februar 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Februar 2006 meg vil og se... Du får komme fra horten og ned til oss så kan du og bli me og hilse på poba
shira Skrevet 23. Februar 2006 Rapporter Skrevet 23. Februar 2006 hun ser ut som en liten rampe prinsesse
Iminzilion Skrevet 28. Februar 2006 Rapporter Skrevet 28. Februar 2006 oooooh. Hmm. rommet ser enda ekstremt rotete ut etter nikita tok den toalett rullen og lekte 500 meteren med den. Og som premie så var det å bite den i mest mulig biter... (må tjene mye penger i helga så jeg greie hoste opp min del av pomba)
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar