Karine Skrevet 16. Februar 2006 Rapporter Skrevet 16. Februar 2006 Jeg har laget et utkast til ny hjemmeside, og lurer på hvordan man klarer å gjøre slik at man ikke skifter hoveddesignet, bare iframen inni, slik at når man skal videre på en side er det bare iframen som laster.. Vanskelig å forklarte egentlig, men sånn som tuppetroll.com og home.no.net/iwmona har.. Noen som vet? mvh Karine
tuppetroll Skrevet 16. Februar 2006 Rapporter Skrevet 16. Februar 2006 Jeg har laget et utkast til ny hjemmeside, og lurer på hvordan man klarer å gjøre slik at man ikke skifter hoveddesignet, bare iframen inni, slik at når man skal videre på en side er det bare iframen som laster.. Vanskelig å forklarte egentlig, men sånn som tuppetroll.com og home.no.net/iwmona har.. Noen som vet? mvh Karine Jeg vet jo, men skjønte ikke helt hva du spurte om.. Vil du ha koden eller forklaring?
tuppetroll Skrevet 16. Februar 2006 Rapporter Skrevet 16. Februar 2006 La deg til i msn, så kan jeg forklare når jeg får sett siden og sånn..
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar