Jump to content
Hundesonen.no
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• Vi overlevde🤣 jøss har oppnådd at som var planen. Albert har jrg starta i rally med. Men det gikk jo så som så 🤣   Mål 2024 Overleve.  Må vel være og komme seg tilbake på banen
    • Mål 2023: - Konkurrere i Smeller (hvis det nye regelverket godkjennes) - Mellomtittel i Smeller Nei, dette ble det ingenting av. Det kom ikke noe nytt regelverk i Smeller, og starten på året ble vel dramatisk da frøkna endte opp innlagt med blodforgiftning etter at livmora sprakk. Hjertet hennes fikk kjørt seg skikkelig av dette, og hun ble satt på hjertemedisin, så vi kan uansett ikke konkurrere i noen offisielle grener lengre. Dermed konverterte vi til Nosework, som er uoffisielt i Norge. I sommer bestod vi LGT, og vi deltok også på et par merkeprøver. Mål 2024: Nosework - Trene inn en tydeligere markering - Delta på merkeprøver - Gå kurs - Kanskje starte NW1?  
    • 1. Tja, spørs hva man mener med lokal?? Alle mine dyr har nå 60.000 i forsikring. 2. Fått 1 napp, har ikke deltatt på så mange stevner, både pga punkt 1 og fordi det har blitt så fort fullt på lokale stevner. Har dog gitt opp, og startet Hopp3 med ham. 3. Yoshi har startet agilitytrening. Han har det gøy, mor leter stadig etter mini hunden som er bak ryggen. 4. Vi har startet ett par blåbær stevner. Han har det gøy, gøy, gøy. Fått litt mer kontroll på det ukontrollerte kaoset jeg startet med. Har fått en 3. plass da. 5. Shero har begynt å gå blåbær med mamma. Pleier å spørre om han kan få være med utenfor konkurransen, men de har vært på pallen for det. Mål for 2024. Mindre veterinær besøk!!! Hundemål. Få det siste nappet i AG med Max. Komme igjennom ett Hopp3 løp. Starte med Yoshi. Planen er å starte med ham i mars, men får se hvordan han har modnet. At Shero fremdeles har det moro.  Kanskje prøve Nosework med Yoshi. Har gitt opp å starte med de eldste da de mener esker skal stås på eller spises opp, og jeg har ikke klart å overbevise dem om annet. Driver litt søk for moro med dem da.  
    • Jeg kan begynne jeg 😊 Liker å lese om målene vi alle har om hundeholdet vårt 🥰 2023: «Hvis det blir mulig å få tittel i eliteklassen i rally, så kan det gi oss en grunn til å trene og starte flere ganger. Kommer uansett til å trene inn nye øvelser. Skal bli gøy med noe nytt. Ellers så kan jeg kanskje forsette å trene mer på kl 3 i LP. Men vet ikke om det er såpass gøy at jeg kommer til å starte. Siden hunden min kan lage lyd, så vil vi få mye i trekk. Uansett hvor flink og lydig han er 😕 Hovedmålet blir å ha motivasjon for å trene og konkurrere litt i rally. Trives utrolig godt i hundeklubben, og hunden er utrolig herlig å trene 🤩 Kanskje trene mer bruks?» Rally: Tittel RLE fikk han jo, men det var fordi han allerede hadde oppnådd kravet (trengte ikke samle nye 1. premier) - Har startet noen ganger med varierende hell 👍 Lydighet: Har vi lagt på hylla. Er blitt en hundesport som straffer lydige hunder som lager lyd alt for mye. Bruks: Nei, vi startet aldri. Men trener litt og vi koser oss med det   Mål for 2024: Kommer nok til å starte flere ganger i rally, men vi har ikke flere mål der enn vi allerede har oppnådd. NoseWork: Kommer vi forhåpentligvis bruke mer tid på. Satser på å starte i NW2 i løpet av året Ellers har en venninne nettopp fått noen herlige valper. Jeg vurderer om jeg skal kjøpe en ❤️ Men har jeg tid til to hunder? 🤔 Må tenke nøye på dette 😉  
    • Noen av mine favoritter her på forumet er disse måltrådene, så var det endelig på tide å oppsummere 2023 og sette seg nye mål for 2024  
  • Nylig opprettede emner

• Create New...