Gå til innhold
Hundesonen.no

rammemadrass uten hull til å montere ben


Hugro
 Share

Recommended Posts

Kan man montere ben, hvor det ikke finnes "hull/gjenger" på en rammemadrass? Altså bore de selv. Har kjøpt en "rammemadrass uten hull hvor man kan feste bena. Mulig det ikke er gjort på forhånd fordi det er ment at man skal sette madrassen i en sengramme. Men kona insisterer på å at hun vil ha madrass med ben. Madrassen har en tykk treramme rundt selve madrassen nederst. Men er det vanlig å bore hull til å feste på bena selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde? Tenker at når en kjøper seng i butikk så er den komplett, enten med sokkel (da er det ikke noe rom/åpning under senga), eller med forskjellige typer ben. 

image.jpeg.3ae9546545207cabbc87f29d5510b965.jpegimage.jpeg.794dcf2eed3371dc4624fa5ddff2f843.jpeg

Om det er en skikkelig ramme rundt under, som det er plass til å montere ben så går det sikkert. På noen så er de 4 bena skrudd fast i hver hjørne, men på andre så er det bare to bøyler, som er skrudd fast i utfresa spor på innsiden av selve ramma

image.jpeg.eefee87dab0df3d90014d1fdfd72f0ed.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
På 3/24/2023 at 9:24 PM, Tallyho skrev:

Bilde? Tenker at når en kjøper seng i butikk så er den komplett, enten med sokkel (da er det ikke noe rom/åpning under senga), eller med forskjellige typer ben. 

image.jpeg.3ae9546545207cabbc87f29d5510b965.jpegimage.jpeg.794dcf2eed3371dc4624fa5ddff2f843.jpeg

Om det er en skikkelig ramme rundt under, som det er plass til å montere ben så går det sikkert. På noen så er de 4 bena skrudd fast i hver hjørne, men på andre så er det bare to bøyler, som er skrudd fast i utfresa spor på innsiden av selve rammada jeg leide den på nettsiden, fikk jeg også et slikt problem

image.jpeg.eefee87dab0df3d90014d1fdfd72f0ed.jpeg

Jeg hadde et problem, jeg bestilte en madrass til leiligheten min, men vi hadde ikke noe sånt. Jeg led lenge, men det viste seg bare å være et ekteskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...