Gå til innhold
Hundesonen.no

Lei

_aussie_

Recommended Posts

Jobber nå i en barnehage, er utplassert fra aetat, og lønnen er svært liten iforhold til alt jeg gjør der. 185 kr dagen. Jeg er så lei unger nå, mas, mas, mas.. Når jeg kommer hjem fra jobben verker det i hele kroppen virker det som, blir så utrolig sliten. Synes jeg får alt for lite lønn å.

Over til de gode nyhetene, siden jeg er utplassert fram til 24 juni så har jeg spurt om å bytte jobb sted, så nå kan det hende jeg blir utplassert på hønefoss dyrehospital, forsatt liten lønn da, men får vertfall jobbe med noe jeg liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må da vel være mulig å finne en annen jobb? :)

Jeg hadde aldri blitt i en jobb jeg ble helt utslitt av, ikke trivdes i og på toppen av det hele for 185,- dagen hvis ikke det var eneste ledige jobb i mils omkrets!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg føler meg som en arbeidslave :D Først skulle jeg være utplassert i tre måneder, når dette var over så kom pappa hjem fra jobben en dag å sa han hadde ringt aetat å spurt om det var mulig å forlenge til juni, uten å spørre meg :) Ble ganske sur da ja, de vil ikke ha meg gåeende hjemme uten noe å gjøre, greit det, men jeg hadde fint klart å funnet en jobb der jeg fikk bedre betalt. Dessuten må jeg innrømme at barnehage ikke er det beste stedet, man blir så utrolig slitsomt, og det er så mye støy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...