Labbisen Skrevet 8. Januar 2023 Rapporter Share Skrevet 8. Januar 2023 Hei! Vi har en labbis på 4 mnd. Er det noen med en valp på omtrent samme alder og størrelse som vil møtes, så de kan leke løst i 5-10 minutter? Han blir fort overstimulert, så vi tenker at korte økter er best. Vi ser også etter voksne hundevenner med godt språk, som vil gå tur i bånd med god avstand uten å hilse, så han lærer å være sammen med hunder på en rolig måte. Vi bor i bydel Østensjø, men kan også kjøre et annet sted for å treffes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 9. Januar 2023 Rapporter Share Skrevet 9. Januar 2023 Har ei myk og konfliksky ambull tispe på 19 mnd som er god på å gå tur med andre. Vi er mobile og holder til litt utenfor Oslo, men på din "side"? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Labbisen Skrevet 29. Januar 2023 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2023 Så flott LØJ! ? Jeg har glemt å sjekke om jeg har fått svar, tenkte ikke på at jeg ikke fikk varsler ? Har sendt deg melding! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts