Gå til innhold
Hundesonen.no

gratis virusprogram!

~Marlene~

Recommended Posts

Skrevet

Når du har internett hos din levrandør får du ofte gratis virus program med...Kan jo ringe å hørre om du har det med....?

Skrevet

AVG Anti-Virus Free Edition er det en som heter. Og den skal være gratis. Funka helt greit (ikke det at jeg har sånn veldig peiling)...

Hadde det før jeg også, så byttet jeg over til Bullguard og scannet pc'n min og den fant flere alvorlige viruser, så det hadde jeg ikke stolt helt på hadde jeg vært deg...

Skrevet

Hadde det før jeg også, så byttet jeg over til Bullguard og scannet pc'n min og den fant flere alvorlige viruser, så det hadde jeg ikke stolt helt på hadde jeg vært deg...

Eneste som funker er Norton antivirus, har du telenor-abb så ligger det gratis på deres side :)

Skrevet

bytta til norton siden det fulgte med internett abonnementet her, og hadde ikke noe virus eller noe sånt no...

Skrevet

Eneste som funker er Norton antivirus, har du telenor-abb så ligger det gratis på deres side :(

Nei det er ikke bare Norton som funker...! :rolleyes:

Og nei jeg har ikke Telenor..

Skrevet

jeg har selv fra telenor fordi samboeren min har internette hos dem, men jeg hadde sikkert prøvd noe annet om det ikke hadde vært for det...

:(

Skrevet

Norton er ikke spesielt bra nei. Gjør maskinen veldig treg blandt annet.

NOD 32 er og anbefale hvis du skal bruke penger. Hvis ikke er vel AVAST noe av det bedre du få av gratis programmer :(

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...