Gå til innhold
Hundesonen.no

SKK,NKK osv


Kristina

Recommended Posts

ja det tror jeg du kan, stille ut alså. Det er jo mange svensker som kommer til Norge og stiller hund.

Og du kan vel være medlem i begge land.

Trur ikkje du må omregistrere, men kan ikke du sende mail til NKK og spørre om dette? Kanskje greit for andre og å vite. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man bor i Norge og er medlem i NKK, kan man da konkurrere og stille ut i Sverige?

Kan man være medlem i både NKK og SKK samtidig?

Om jeg skal flytte til Sverige for 3 år, bør jeg da omregistrere Lunah til Sverige?

Det er ingen problem, bare send inn stamtavlen til SKK, be de legge inn hunden. Eller send stamtavlen sammen med påmeldingen. Neste gang du skal melde på ligger hun inne i SKK og da kan du også melde på over internett. Det kan du ikke før du har fått lagt inn hunden hos SKK. Du kan være medlem i begge samtidig. Hvis du melder flytting tror jeg du må omregistrere hunden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen problem, bare send inn stamtavlen til SKK, be de legge inn hunden. Eller send stamtavlen sammen med påmeldingen. Neste gang du skal melde på ligger hun inne i SKK og da kan du også melde på over internett. Det kan du ikke før du har fått lagt inn hunden hos SKK. Du kan være medlem i begge samtidig. Hvis du melder flytting tror jeg du må omregistrere hunden.

Midlertidig adresse da? Må jeg omreg da også?

Sende inn original stamtavla? Holder det med kopi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...