Lizzi Skrevet 12. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2006 Vi var klare som egg vi! Satt og venta og venta og venta på at det skulle bli oss. Så helt til slutt så roper di opp vårt nr og vi entrer ringen helt alene... Så sier dommeren det "er det der en strihåra dach?" nei sier jeg det er korthåra, men du skal jo ha strihåra du!!! Nei jeg har melt korthåra tispe på 5månder. Og etter mye om og men og fram og tilbake så fikk vvi vertfall stille sånn at vi fikk kritikk da. Fikk ikke lov til og være med og konkurere for valpene hadde vist vert alt di... Fikk kjempe bra kritikk da men, når dommeren sier det til meg at viss jeg hadde fått være med så hadde han tatt Nikita som BIR me en gang uten og nøle da blir jeg sur over deres feil! Di har da altså skrevet meg opp som feil i katalågen og det eneste di kunne si jeg kunne gjøre var og klage til sekriate (er det de det heter?) prøvde på det men der ville di jo ikke høre på meg så jeg kommer til og sende di en mail me pm jeg fikk av dem som bevis på at jeg skrev rett og kreve pengene tilbake! Her er uansett kritikken da: Meget lovende. Godt hode- bra linjer i kroppen. Meget løs i fremben. Ordinære vinklinger. Bra pels og farge. Bra bevegelser. Det me at det er løst kommer jo til og bli borte når hu blir eldre og får muskler og dommeren sa det at HAN HÅPA PÅ OG SE MYE AV DENNE HUNDEN I FRAMMTIA. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anne Skrevet 12. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2006 Så synd da! Ergelig at de skal tulle sånn Men du fikk iallefall bra kritikk Satt oppe på tribunene å så på dere, der hadde jeg oversikt over alle, deg, Gunn, og RRene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 12. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2006 Nei å nei!! Det var synd at de rotet sånn! Men god kritikk fikk du! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 12. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2006 Så dumt <_< Men du fikk hvertfall kritikk, og dommeren sa jo mye positivt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar