Gå til innhold
Hundesonen.no

Bilder fra Ølen søndag - inne

jaktlykke

Recommended Posts

Etter å ha vært ute og heiet på Sølvi og Chanita, gikk jeg og Amigo inn i utstillingslokalet. Der var det stappafull med folk - jeg hørte rykter om at det i løpet av disse to dagene var 1200 hunder der :D

Her er noen bilder tatt av sheltiegjengen:

nnkzmh.jpg

Raven - vakker som få!

nnl3fa.jpg

I ringen

nnl56t.jpg

Raven kan mer enn å se vakker ut

nnl5op.jpg

Jeg vil gi dommeren en suss jeg :)

nnl8q1.jpg

... og slik er jeg på alle fire

nnl9jb.jpg

Her er kontakten i orden!

nnl6dc.jpg

Se så vakker (ble veldig fornøyd med dette bildet om jeg selv skal si det :D )

Må jo tilføye at jeg knipsa relativt mange bilder og folk trodde jeg fra avisa B) . En kar stilte seg til og med opp for at jeg skulle knipse ham :D

Alt i alt var dette en kjempekoselig dag hvor jeg fikk truffet igjen alle mine Sonevenner - og latter og prat gikk løst og ledig. Gleder meg allerede til neste gang vi treffes jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Helga Mari

Det var utrolig kjekt å treffe deg igjen. Spesielt kjekt var det jo å ha egen "hoff fotograf". Det ble kjempevakre bilder av Raven og Leah.

Takk i like måte! CD er brent, så du må titte i postkassen en av de nærmeste dagene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leah ble nr. 2 i sin klasse (junior) og ble slått av en som også tidligere har slått oss ;) Jeg fikk henne ikke til å bevege seg skikkelig og da er det gjort ;)

Lille Raven ville på ingen måte frivillig la seg inspisere i munnen, så hun måtte bare gi fra seg et lite hyl ;)

Må innrømme at jeg ikke synes det var såååååååååååå kult :P Flirer jo godt nå i ettertid, og hun gjorde jo opp for seg ved å "kysse" dommeren.

Hun ble nr. 3 i sin gruppe (sist) Må jo også si at hun ble 4 mndr bare 3 dager før utstillingen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...