jaktlykke Skrevet 12. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2006 Etter å ha vært ute og heiet på Sølvi og Chanita, gikk jeg og Amigo inn i utstillingslokalet. Der var det stappafull med folk - jeg hørte rykter om at det i løpet av disse to dagene var 1200 hunder der Her er noen bilder tatt av sheltiegjengen: Raven - vakker som få! I ringen Raven kan mer enn å se vakker ut Jeg vil gi dommeren en suss jeg ... og slik er jeg på alle fire Her er kontakten i orden! Se så vakker (ble veldig fornøyd med dette bildet om jeg selv skal si det ) Må jo tilføye at jeg knipsa relativt mange bilder og folk trodde jeg fra avisa B) . En kar stilte seg til og med opp for at jeg skulle knipse ham Alt i alt var dette en kjempekoselig dag hvor jeg fikk truffet igjen alle mine Sonevenner - og latter og prat gikk løst og ledig. Gleder meg allerede til neste gang vi treffes jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yakine Skrevet 12. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2006 Så flotte bilder!! Du er så flink! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 12. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2006 Flotte bilder av vakre hunder, vil gjerne se fler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 12. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2006 Aaaw, fine Raven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hunter Skrevet 12. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2006 Jeg stod sikkert rett bak deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 12. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2006 så fine bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 12. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2006 Så fine bilder inne og! (var jo der vi og..) Og Raven sjermerte alle trur eg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 12. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2006 Kjempefine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 13. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2006 Flotte bilder av flotte hunder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scarlet Skrevet 13. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2006 Hei Helga Mari Det var utrolig kjekt å treffe deg igjen. Spesielt kjekt var det jo å ha egen "hoff fotograf". Det ble kjempevakre bilder av Raven og Leah. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 13. Februar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2006 Hei Helga Mari Det var utrolig kjekt å treffe deg igjen. Spesielt kjekt var det jo å ha egen "hoff fotograf". Det ble kjempevakre bilder av Raven og Leah. Takk i like måte! CD er brent, så du må titte i postkassen en av de nærmeste dagene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 13. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2006 kjempe fine bilder Søte Raven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scarlet Skrevet 13. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2006 Takk i like måte! CD er brent, så du må titte i postkassen en av de nærmeste dagene Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scarlet Skrevet 13. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2006 Du kan virkelig være stolt av det nederste bildet av Leah. Tatt i helt rette øyeblikk Hun står med paralelle bein, har kjempefin øreplassering og uttrykket er også perfekt. Karakter: 6++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 13. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2006 Hvordan gikk det med dine Gunn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Line_ Skrevet 13. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2006 Hvordan gikk det med alle sheltiene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 14. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2006 Ja det lurer jeg og på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scarlet Skrevet 14. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2006 Leah ble nr. 2 i sin klasse (junior) og ble slått av en som også tidligere har slått oss Jeg fikk henne ikke til å bevege seg skikkelig og da er det gjort Lille Raven ville på ingen måte frivillig la seg inspisere i munnen, så hun måtte bare gi fra seg et lite hyl Må innrømme at jeg ikke synes det var såååååååååååå kult Flirer jo godt nå i ettertid, og hun gjorde jo opp for seg ved å "kysse" dommeren. Hun ble nr. 3 i sin gruppe (sist) Må jo også si at hun ble 4 mndr bare 3 dager før utstillingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 14. Februar 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2006 Jeg synes Raven var nydelig der hun sussa dommeren jeg Og Leah var den fineste av alle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 14. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2006 Så fine bilder og jeg er enig med deg at det bildet ble fint!! Men hvordan gikk det med resultatet på de to vakre hundene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 14. Februar 2006 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2006 sheltier er bare nydelige... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar